אייל גולן שנמצא אי שם בברזיל בצילומי העונה החדשה של גולסטאר, עובר תקופה לא קלה עת פרסום הסרט של אורלי וילנאי וגיא מרוז שהחזירה את פרשיית הקטינות בה היה מעורב לפני שבע שנים לכותרות. הזמר שנמצא הרחק ממשפחתו העלה תמונה שלו מברזיל וכתב שהוא מתגעגע לאמו, לילדים, לזוגתו דניאל גרינברג ולכמה חברים בודדים תוך שהוא עוקץ את אותם קולגות ואומנים בתעשייה להם עזר ופרגן במהלך הקריירה שלהם אך לא זכה מהם ברגעים הקשים לפוסט תמיכה.

לעומתם, מעט החברים שכן התגעגע אליהם הם אותם האנשים שלא נטשו אותו ברגעיו הקשים והחליטו להקליט ולצלם קליפ תמיכה כדי לעשות לו טוב על הלב. בקליפ התמיכה השתתפו החברים והעובדים מ"ליאם הפקות" ביניהם מנהלו בני פרץ, הקולגות של הזמר נסרין קדרי, איתי לוי, לואי עלי ואחרים יחד עם ילדיו ליאם ואלין ואמו רונית שנפגשו באולפן ההקלטה וביצעו גרסה מיוחדת לשיר "מתגעגע" של עדי לאון.


אלא שבין החברים הטובים, הקולגות ובני המשפחה שהצטלמו לקליפ ניכר חסרונה של בת הזוג הצמודה דניאל גרינברג ובמשך חמש הדקות של הסרטון חיכינו לראות את החיוך הגדול שלה על המרקע. אז יצאנו לחקור את הסיבה וחזרו עם תשובה. אז אם חשבתם שיחסיהם עלו על שרטון בעקבות הסרט של אורלי וגיא או בגלל המרחק הגיאוגרפי אתם טועים ובגדול, גרינברג לא השתתפה בצילומי הקליפ, כי הייתה בצילומים לפרוייקט אחר כך שלא יכלה לקחת חלק בסרטון המרגש לגולן.

דניאל גרינברג מסרה: "מאד רציתי להשתתף אבל הייתה לי התחייבות קודמת".