לדוגמנית היפה רותם סלע יש כמה אהבות בחיים, הראשון (וכבודו במקומו מונח) הוא אריאל רוטר בעלה, השני הוא הצמד הטלוויוני שלה אסי עזר והשלישי הוא אביב אלוש, שמככב לצידה ב"להיות איתה" ומדגמן לצידה כבר במשך שנתיים בקמפיינים של חברת האופנה "קסטרו". אבל הגיע הזמן להיפרד, ואחרי ארבע עונות ואינספור פרסומות (בינהן כמה צמודות ואינטימיות במיוחד), אלוש מסיים את ההתקשרות עם חברת האופנה ו"מרוענן" בכוכב אחר.

רותם סלע תצטרך להתרגל לקולגה החדשה שלה, ומי שייכנס לנעליו של אלוש הוא השחקן והכוכב העולה גל פופולר בן ה-27 שמככב כיום במחזמר "שגעון המוזיקה" בתפקיד הראשי של טוני מאנרו לצידה של דנה פרידר בתיאטרון הקאמרי ומשחק בתפקיד ראשי בסדרת הטלוויזיה לנוער "דאנסטורי" ביס. פופלר מצטרף לצוות הפרזנטורים של קסטרו ביניהם כוכב הילדים והדוגמן עומר דרור שמלווה את המותג כבר למעלה משש שנים ו-12 עונות והודיה כהן כוכבת "2025" שהצטרפה לפני חודשיים רגע אחרי שיצאה מתוכנית הריאליטי לשורת הכוכבים.

סיפקו כמה רגעים בלתי נשכחים (צילום: גיל אוחיון)
סיפקו כמה רגעים בלתי נשכחים (צילום: גיל אוחיון)


מקסטרו נמסר בתגובה: "לאחר שנתיים של שיתוף פעולה וסיום החוזה, אנו נפרדים מהפרזנטור אביב אלוש, השחקן האהוב והמוערך בישראל. קסטרו אוהבים את אביב אלוש ומאחלים לו הצלחה גדולה והנאה מכל שישעה בהמשך דרכו".

גל פופולר (צילום: איציק בירן)
גל פופולר (צילום: איציק בירן)