בכל שנה מגזין פורבס מפרסם רשימה של 100 הכוכבים הכי מרוויחים בעולם. משנה לשנה רף הכניסה עולה והוא מעולם לא היה גבוה יותר והשנה, בכדי להיכנס לתחתית הרשימה הנוצצת תאלצו להכניס 37.5 מליון דולר, ב-12 חודשים! אין ספק שזו הייתה שנה מאוד מוצלחת עבור הסלבס המדורגים, שעל פי המגזין הכניסו יחד סכום כולל של 6.3 מיליארד דולרים. אז מי הם ברי המזל העשירים שזכו להיכנס לרשימה הנוצצת שכל אחד היה רוצה לקחת בה חלק?

ובכן, במקום הראשון ודיי בהפתעה, מככבת לא אחרת מהזמרת טיילור סוויפט בת ה-29, שאמנם קצת נעלמה בתקופה האחרונה ממדורי הבידור נראה שהיא לגמרי "נתנה עבודה", והיא מסכמת את שנת 2019 ב-185 מיליון דולר!

מאושרים בשבילך! טיילור סוויפט (צילום: גטי)
מאושרים בשבילך! טיילור סוויפט (צילום: גטי)


במקום השני, עם עליה מהמקום השלישי בו שהתה בשנה שעברה נמצאת כוכבת הריאליטי והאחות לבית המשפחה הכי מפורסמת בעולם- קיילי ג'נר בת ה-21, שכבר הוכתרה למיליארדרית הצעירה בעולם על ידי אותו מגזין, וחותמת את השנה הנפלאה עם 170 מיליון דולר.

אולי תוכל לקנות עכשיו בגד בלי חורים. קיילי ג'נר (צילום: splashnews(
אולי תוכל לקנות עכשיו בגד בלי חורים. קיילי ג'נר (צילום: splashnews(

במקום השלישי ובאותה משפחה, הראפר קניה ווסט בן 42, בעלה של קים קרדשיאן, אחותה הגדולה של קיילי ג'נר, שיכול לנשום לרווחה השנה מהכנסות של כ-150 מיליון דולר (וזה עוד בלי ההון של אשתו שנמצאת במקום ה-26 עם 72 מיליון דולר).

הורים לארבעה. קניה ווסט וקים קרדשיאן (צילום: gettyimages(
הורים לארבעה. קניה ווסט וקים קרדשיאן (צילום: gettyimages(

בהמשך הרשימה, במקום רביעי הכדורגלן המצליח ליונל מסי עם 127 מיליון דולר, כשמי שמפריד בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו שנמצא במקום השישי עם 109 מיליון דולר הוא הזמר הג'ינג'י המצליח אד שירן עם 110 מיליון דולרים. במקום השביעי ניימאר, וה"איגלס" במקום השמיני. את המקום התשיעי מאכלס ד"ר פיל המפורסם ובמקום העשירי המתאגרף קנלו אלוורז. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן