הדוגמנית טיילור מלכוב אומנם עברה מסוכנות יולי לסוכנות עלית, אבל רגע לפני המעבר, סוכנות האם סגרה לה קמפיין בסכום של 100 אלף שקל, והיא תיאלץ להתחלק במזומנים עם החברים לשעבר.

זיוה מיכאל, מנכ"לית סוכנות יולי, סוחטים את הלימון עד הרגע האחרון?

"ייצגנו את טיילור מלכוב בשלוש השנים האחרונות, שבמהלכן הקריירה שלה הוזנקה ופרצה לשיאים בתקופה קצרה. החוזה הסתיים ונפרדנו באהבה גדולה. ואכן רגע לפני סיום ההסכם, כפי שסגרנו לה את תפקיד המשחק הראשון - סרט קולנוע בתפקיד ראשי, סגרנו קמפיין פרידה אחרון לאולווייז".


שי אביטל, סוכנות עלית, אתה יודע את זה?

"זה מקובל בכל מקרה. צריך לכבד הסכמים שנעשו ונחתמו לפני. גם במעבר של מיוצגים צריך לכבד את העבר, ואם נחתם משהו - לעמוד בזה״.

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

>בשבוע שעבר בנייני האומה התקשטו בדגלי ישראל וארצות הברית לכבוד החגיגה של השגריר דיוויד פרידמן ואשתו תמי דבורה, שציינו את יום העצמאות האמריקאי. בין החוגגים והמברכים היו כמובן החברים הכי טובים של טראמפ ומלניה, ביבי והגברת הראשונה של ישראל שרה נתניהו, בשמלה כחולה זוהרת, שזכתה לצילומים בלתי פוסקים מסנדרה רינגלר. הבן אבנר הפציע עם חברתו המצודדת נוי, והבן יאיר, שהגיע בגפו ללא סטפני חזניוק, היה עסוק כל הזמן בסלולרי שלו. המיליארדר שלדון אדלסון ואשתו מירי לא הפסיקו למחוא כפיים. לקינוח, הייתה גם ברכה חמה מעל הבמה של ראש הממשלה לשר החוץ הטרי, ישראל כץ, שחזר באותו יום מבחריין.

רינגלר, את תלבשי את השמלה הכחולה?

"זו שמלה שאני בחרתי ובעיצובו של דני מזרחי".

ואותו זוג נלהב, מירי ושלדון אדלסון, רכשו דירה במגדלי צמרת, כדי שלא יצטרכו להגיע לטקסים מאמריקה הרחוקה. מטעמו של אבי לרנר, יועץ התקשורת של משפחת אדלסון, נמסר: "לא מעוניינים להגיב".

(צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)