לידיעת הקורא בן–אל תבורי: אלכסנדרה לב, הדוגמנית הבינלאומית החושפנית שאתה מכיר טוב מאל–איי ומנשיקת האינסטגרם המשותפת, מחוזרת קשות על ידי מספר תוכניות ריאליטי בישראל. אז אל תתפלא אם בקרוב תראה אותה כאן על המסך עם גילויים מסעירים מהקשר ביניכם. אורון חלפון, המנהל האישי של סטטיק ובן–אל, מסר: "לא תהיה תגובה על העניין. בהצלחה".

בן אל ואלכסנדרה (צילום: אינסטגרם)
בן אל ואלכסנדרה (צילום: אינסטגרם)

>ארי פולמן עושה אודישנים בקאמרי להצגה החדשה של חנוך לוין ז"ל. עד כה השתתפו: מוריס כהן, שמחה ברבירו ויובל סגל, זה שנולד בשנת 71', לא הצעיר יותר.



>נועם סמל, לעד המנכ"ל המיתולוגי של תיאטרון הקאמרי, התגלה כסטנדאפיסט וכמספר סיפורים מהמעלה הראשונה באירוע הפרידה מהמנהל האומנותי של התיאטרון, עמרי ניצן, במעמד ראש העיר, רון חולדאי. כך למשל סיפר שניצן נקלע לחדר אחד במלון בארצות הברית עם במאית ידועה וטובת מראה. סמל סיפר שהוא היה מת מסקרנות לדעת כיצד העבירו את הלילה, ושאל על כך את הבמאית, שענתה לו: "הוא בכלל לא דיבר איתי. כל הלילה קרא מחזות". סמל גם סיפר ששחקניות הקאמרי, קרן מור, רונה לי שמעון, נטע גרטי, ענת וקסמן, לימור גולדשטיין ואחרות נזקקו במהלך העבודה עם ניצן לכובעי ומעילי פרווה שהוסתרו בחדרו של סמל. הסיבה: קור אימים בחדרו של ניצן שהיה, לדבריו, "קר יותר מתא קירור באטליז". סמל סיפר גם על היחסים האינטימיים בין שני הזוגות, הוא ונאוה ז"ל, ועמרי ורינה. שני הזוגות עברו טיפולי הפריה במקביל, ולשניהם נולדו תאומים.

( צילום: רענן כהן)
( צילום: רענן כהן)

>המדור משתתף בצערו של שלומי שבת, שנפרד לעולמים מאמו. השכנים בבניין הלגונה במרינה בהרצליה, שאוהבים ומעריצים אותו, דואגים למניין לתפילות מדי יום בבית הכנסת בקומת הקרקע.

>מחאת העדה האתיופית והאיומים על חסימת הכבישים לא הרתיעו את אנשי ההון והסגנון מלהגיע להאנגר 11 בנמל תל אביב בחמישי שעבר כדי לצפות בתצוגת הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ולהיפרד מראש המחלקה, לאה פרץ, המסיימת את תפקידה לאחר 22 שנה. התלבשו יפה ובאו: גלית גוטמן, מארינה מקסימיליאן, קרן מור, סופיה מצ'טנר וקים אור–אזולאי, שבאו להריע לבני הזוג שדגמנו על המסלול, קארן דנסקי, מוטי רייף והארוס סימור לוזון.

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

>השף שאול בן אדרת חבר לחברת מבושלת, חברת הסעדה למקומות עבודה ולמוסדות חינוך, ויחד הם הגו מותג אוכל בוטיקי בראשותו, שנקרא "פייב סנסס". המותג כבר כבש את חדר אוכל של חברת בזק במגדלי עזריאלי ועוד חברות גדולות נוספות.