הדרמה של ליהיא גרינר מסרבת להיעלם והיום (שלישי) משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד כוכבת הריאליטי בחשד להעלבת עובד ציבור בעקבות סדרת סרטונים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ואמרה מילים קשות כנגד שוטר תנועה שנתן לה דו"ח על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.

גרינר, כינתה את השוטר "תימני קטן שנראה כמו התחת שלי" קראה לו "מניאק ובן זונה" והוסיפה אמירות נגד המשטרה כמו "השוטרים במדינה דפוקים" ו"המשטרה היא בדיחה"  ודבריה הביאו לתגובה נוקבת מצד המשטרה, והשוטר שזכה לשלל האמירות מפיה הגיש נגדה אתמול תלונה במשטרה על העלבת עובד ציבור.

ליהיא גרינר (צילום: אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: אינסטגרם)


כשהבינה השורדת בדימוס כי הסתבכה עם הגורמים הלא נכונים, חזרה בה מדבריה והתנצלה הבוקר בפוסט ברשתות בפני המשטרה, כשבמקביל מצאה לה מישהו אחר לתקוף, וזה את המטקבקים שיצאו נגד אמירותיה. "אני מתנצלת בפני משטרת ישראל אם פגעתי" כתבה גרינר: "פשוט הייתי נסערת מהמקרה, ולא הייתי מודעת לכך שאסור להחזיק נייד. הסיבה שהגבתי כך כי השוטר שעצר אותי לא טרח להסביר לי או לתקשר איתי בכלל...תאמינו לי שאני רואה את זה ונגעלת מעצמי, אנשים עושים טעויות לא רצחתי אף אחד, זה רק דיבורים וקללות מפגרות".



מאוחר יותר התראיינה בגל"צ ואמרה: "הדברים יצאו מכל פרופורציה, כמה בן אדם יכול להתנצל? בסדר שוטר, אבל הוא בן אדם. הוא עצר אותי כשהוא היה בעמידה ולא היה ברכב. לא קיבלתי הודעה מהמשטרה, זה לא מקצועי שהציבור יודע על הזימון ואני לא יודעת את זה"

האם התייעצת עם עורך דין?

"לא התייעצתי עם עורך דין כי הייתי בתכנית בוקר אתמול והתנצלתי. שלשום הייתי בצינור והתנצלתי מול כל המדינה. הבוקר קמתי והעליתי עוד סרטון התנצלות. אפילו זהבי עצבני קילל אותי ברדיו".

המשטרה מנסה לעשות סיבוב על הגב שלך?

"כן, בוודאות. אני לא יודעת איך השוטר נראה כי הוא לא הוריד את הקסדה. סתם אמרתי 'תימני קטן' כי בעלי תימני. עשו כל כך הרבה רעש כאילו רצחתי אותו בשביל שכולם יבינו שלא מתעסקים עם שוטרים. אני חושבת שעשיתי קמפיין מטורף".


אבל אנחנו חיים במדינת חוק, וזה אסור.

"כן, אבל לפעמים הטורים עולים ויש עצבים, ואנחנו בני אדם, דברים כאלה קורים. יש פה הגזמה מטורפת".