חמישה ימים עברו מאז סערת הסרטונים של ליהיא גרינר והפרשייה מסרבת להיעלם. לאחר שהילתה לסטורי שלה באינסטגרם בהם היא נשמעת מכנה שוטר "תימני קטן שנראה כמו התחת שלי" ושאר קללות כמו "בן ז*נה", ליהיא גרינר העבירה את השבוע בהתנצלויות אך נראה שרשויות החוק לא נענו לבקשות הסליחה של כוכבת הריאליטי ואחרי שהשוטר הגיש תלונה בגין העלבת עובד ציבור ותבע ממנה פיצויים ע"ס 250 אלף שקלים, דווח כי משטרת ישראל החליטה לזמן אותה לחקירה בנושא, דבר אותו גילתה גרינר רק מהפרסומים באינטרנט.

לא מפסיקה להתנצל. ליהיא גרינר (צילום מסך, אינסטגרם)
לא מפסיקה להתנצל. ליהיא גרינר (צילום מסך, אינסטגרם)

היום (חמישי) נודע כי גרינר, באמצעות עורך דינה בן מעוז, מתכוונת להגיש תביעה נגד משטרת ישראל על שפרסמו הודעה כוזבת כי נפתחה נגדה חקירה פלילית, והיא טוענת כי עד היום לא קיבלה שום זימון מכל סוג שהוא, אך פרסום הידיעה פגעה בשמה הטוב.



עו"ד בן מעוז, המייצג את גרינר, מסר בתגובה כי "משטרת ישראל יצאה בהודעה לכלי התקשורת לפיה נפתחה חקירה כנגד מרשתי בחשד לפלילים, אלא שהלכה למעשה מרשתי לא זומנה למשטרה והתוודעה על פתיחת החקירה רק מן הפרסומים בתקשורת. לא יעלה על הדעת כי משטרת ישראל 'תרוץ לספר לחבר'ה' מה בכוונתה לעשות, עוד בטרם החליטה בעצמה כיצד לפעול". 
הוא הוסיף: "לא ייתכן כי המשטרה תפרסם פרסומי שווא, חסרי בסיס אשר אין בהם אלא כוונה להכפיש ולהכתים את שמה של מרשתי. מדובר בהתנהלות פסולה ומנוגדת לדין ולפיכך מרשתי תשקול ותבחן את האפשרויות המשפטיות העומדות לה מול התנהלות זו של משטרת ישראל".