תמיר ורדי יוצא העונה הרביעית של האח הגדול הפך לפני עשרה חודשים לאבא לראשונה לבת קטנה, אותה הביא לעולם עם חברתו הטובה אביטל טקסלר עמה הוא מתגורר יחד עם בנה בן הארבע. רבים הרימו גבה ותהו על הקשר בין השניים מאחר ולאורך השנים מאז שהתפרסם צצו לא מעט ספוקולציות על נטיותיו המיניות.

אלא שכעת לרגל חגיגות יום הולדתו ה- 42 החליט ורדי לצאת מהארון בפוסט אמיץ והעלה לרשתות החברתיות תמונה שלו עם בתו הקטנה לצד אחיה בן הארבע והכריז: "כן, אני גיי".

"אין לי מושג מאיפה להתחיל אבל אני מרגיש שאני רוצה לשתף אתכם במה שעובר עלי. אז היום אני חוגג יומולדת וזו היתה השנה המשמעותית בחיי בה הפכתי בבת אחת לאבא לשני ילדים מדהימים. צארלי צפלין אמר " כאשר התחלתי לאהוב את עצמי סירבתי להמשיך לחיות בעבר ובאותו זמן לדאוג למה שיהיה בעתיד. עכשיו אני חי את הרגע הזה כי כאן מתרחשים חיי". זה בדיוק מה שאני מרגיש. אשקר אם אספר לכם שאני חי את הרגע ולא דואג לעתיד, ולכן לאחרונה התחלתי לטפל בעצמי ולפרוק את הכל" כתב.



"בזכות הטיפול התחלתי סוף סוף לחיות את חיי כמו שאני רוצה והפסקתי לרצות אחרים ולרדוף אחרי האהבה של כולם. אז כן, התחלתי לאהוב את עצמי ולהשלים עם המכלול שנקרא – תמיר ורדי, גם אם זה אומר לצעוק לעולם ולא לפחד להגיד מהם נטיותיי המיניות. כן, אני גיי!!! ולמרות שכולם ככל הנראה ידעו זאת, פחדתי להכיר בזה בעצמי. הלוואי והיה לי האומץ לומר זאת בקול רם לפני שנים, אבל אתם יכולים לתאר לעצמכם את גודל הלחץ והבלבול,

ועכשיו בתור אבא אני מרגיש שאני חייב את זה לא רק לעצמי אלא גם לילדים שלי. כאבא חשוב לי שהילדים שלי יהיו מאושרים והכי חשוב לי שילכו אחרי הלב שלהם ואני מבטיח להיות שם עבורם בכל מצב! מאחל לעצמי בריאות, אושר, נחת, הגשמה עצמית ושרק דברים טובים יקרו לי.."