צרות של אלפיונים עליונים. במשפחת רפאל–לייטרסדורף–בונני מתרחשת בימים אלו מיני־דרמה. הסיבה: לכוהנת היופי רונית רפאל יש אופר, שמה שמור במערכת, שמגדלת כבר כ–15 שנה את ילדיה ונודדת איתה לכל מקום בעולם. בימים האחרונים הגיעו לאתר הנופש בז׳נווה, שם היא שוהה, הגיסה לשעבר דושי לייטרסדורף ובעלה אנחל בונני וביקשו לצרף לנסיעתם לאיביזה את האופר של רפאל כדי שתטפל בתינוק שלהם. וכאן מגיע הטוויסט: מתברר שללא ידיעתה של רפאל הם קיבלו אישור מבעלה לשעבר יונתן (יויו) לייטרסדורף, שמסר את הדרכון של האופר לאחותו כדי שתיהנה מחופשה נטולת דאגות, גם אם רעייתו לשעבר נמצאת בחופשת הקיץ עם חמישה ילדים ונאלצת לבטל בשל כך פגישות עבודה מתוכננות. רפאל שלחה לדושי ואנחל שרשרת של הודעות, אבל הם החליטו שלא להיענות לבקשתה לשחרר את המטפלת.

יויו לייטרסדורף, בהסכם הגירושים לא כתוב שהאופר והחוט המאריך נשארים אצלה?

"היא העובדת שלי, לא של רונית. באופן כללי, בשש השנים האחרונות של הפרידה, הייתי סופר נדיב וביקשתי ממנה לעזור לאשתי לשעבר היפה, אבל השבוע היא תטפל באחיין הקטן היפה שלי״.


רונית רפאל ודושי לייטרסדורף סירבו להגיב.

דושי ואנחל (צילום: אבשלום ששוני)
דושי ואנחל (צילום: אבשלום ששוני)

>בשבוע שעבר דיווחנו על בת זוג חדשה שחובק הגרוש הנחשק חיים הורוביץ, הבן הבכיר לשושלת טבע. והנה בדרך הטבע מצאה גם האקסית, נעמי נאם התאילנדית, בן זוג חדש. התחקירנים של ליאורה גילו שהוא עונה לשם יקי, ירושלמי במקור, שמצוי באמצע שנות ה־20 לחייו. מה שאומר מודל חדש, לעומת שנת 1960 שבה נולד הורוביץ. נאם סירבה להגיב.

הורוביץ, יצאתם כבר ברביעייה?

"אין לי התייחסות ספציפית לעניין, אבל כמו תמיד אני מאחל לנעמי את כל הטוב שבעולם".

היו ימים. נעמי נאם וחיים הורוביץ (צילום: אביב חופי)
היו ימים. נעמי נאם וחיים הורוביץ (צילום: אביב חופי)

עמיר מולנר ובת הזוג לבנת ועקנין נולדה בת, בת שבע שמה, אחרי שני בנים משותפים. למולנר יש גם בן מנישואיו הראשונים לעפרה.

>רס"מ רמי חכמון, שוטר במחלק הנוער בתחנת תל אביב, הפך לבן זוגה של איילה ברכה, אלמנתו של תנ"צ אפרים ברכה ז"ל, שהתאבד לפני ארבע שנים.

איילה, שאי ברכה.

"למה להיכנס לחיים פרטיים? אני לא מעוניינת להגיב".