פרסום ראשון: מסתבר שהפסטיגל השנה מספק לא מעט הפתעות ואחרי הצטרפותו המרגשת של צביקה פיק לשורת האמנים שיככבו על הבמה הגדולה של מופע חנוכה המצליח, אנחנו שוב מופתעים. זוכרים איך לפני שנתיים הכותרות התמלאו בדיווחים על השכר המטורף שיקבל עומר אדם על השתתפותו בפסטיגל? ובכן, השיא נשבר והשנה, הזמר איתי לוי יקבל סכום אפילו גדול יותר!

כן כן, למרות ההצלחה המטאורית של אדם והוא שובר שיאים שאחרים לא שברו לפניו וממלא אולמות ומוכר כרטיסים בשעות ספורות, כוכב אחר לוקח לו את הכתר ואפילו עם פחות דרישות. לוי הופך להיות האמן שבאופן רשמי ירוויח הכי הרבה אי פעם על חוזה השתתפות בפסטיגל ועל פי מקורבים לזמר, יקבל עבור השתתפותו למעלה מ-1.2 מיליון שקלים, קצת יותר ממש שהרוויח אדם ב-2017.

יש לו המון סיבות לחייך. איתי לוי (צילום: אור גפן)
יש לו המון סיבות לחייך. איתי לוי (צילום: אור גפן)


גם הפעם הפסטיגל לא יתקיים בשבתות, לא כי אחד מהאמנים הציב את העניין כתנאי, אלא מאז דרישתו של אדם לפני שנתיים הוחלט לא להופיע יותר ביום הקדוש בשבוע. עוד יככבו על הבמה, ויעשו הרבה פחות כסף מלוי, שמות מוכרים ומצליחים לא פחות: חברתו של לוי לז'אנר עדן בן זקן, הפאוור קאפל נועה קירל ויהונתן מרגי, אליאנה תדהר, טלי אורן, שירה לוי, גפן ברקאי, אנה זק, ואחרים.

שיר פינטו מנהל יחסי הציבור של איתי לוי מסר: "אין תגובה"

מהפקת הפסטיבל נמסר: ״לא נגיב לעולם על הסכמי משתתפי הפסטיגל״.

ימשיך למלא את פארק הירקון. עומר אדם (צילום: דור ערבה)
ימשיך למלא את פארק הירקון. עומר אדם (צילום: דור ערבה)