ליאורה התעניינה השבוע באיש העסקים והמיליארדר סיימון פאליק, שחגג ביום ראשון בערב בווילה המפוארת שלו בירושלים, המעוטרת בדגלי ישראל, יום הולדת 28 ליאיר נתניהו (שאגב נפרד מחברתו בתקופה האחרונה, סטפני חזניוק). בחוץ עמד ברק כהן עם מגפון וביצע עוד אחד ממופעי האימה שלו. כהן צולם, והסרטון הופץ כמובן ברשת.

משפחת פאליק, על ענפיה השונים, היא מגדולי התורמים למדינת ישראל, בעיקר לאגפים היותר ימניים שלה, ולראש הממשלה בפרט. מדובר בתרומות חוקיות למהדרין. המשפחה גם הוזכרה בתחקיר "ביבי טורס" של רביב דרוקר. מדובר במשפחה יהודית בולטת ממיאמי, שמחזיקה ברשת גדולה - דיוטי פרי אמריקס - ופועלת גם בדרום אמריקה. בשלב מסוים היא החזיקה במותג הביגוד "כריסטיאן לקרואה". אחת מבנות המשפחה, נילי פאליק, היא הנשיאה הארצית של אגודת ידידי צה"ל בארצות הברית ומקימת הסניף בפלורידה. בת נוספת, חנה פאליק, היא נשיאת ויצ"ו ארצות הברית.

(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)


בוקר טוב, מר סיימון פאליק. מה שלומך? ביום שישי הקרוב יתפרסם אייטם במדור ליאורה במוסף "מעריב־סופהשבוע" על חגיגת יום ההולדת 28 ליאיר נתניהו שנערכה בביתך. תוכל להאיר מעט את עינינו לגבי הקשרים שלך עם יאיר והמשפחה?

"מוקדם יותר השבוע אירחנו ארוחת ערב יפהפייה בביתי בירושלים כדי לחגוג את יום ההולדת ה–38 של בתי. מכיוון שיום הולדתה של בתי הוא באותו שבוע כמו יום ההולדת של יאיר, הזמנו את יאיר ומשפחתו להצטרף אלינו לארוחת ערב קטנה בין חברים ומשפחה".

מה הקשר ביניכם לבין משפחת נתניהו?

"אנחנו מכירים את ראש הממשלה ומשפחתו כבר כמעט 30 שנה. כמו רוב האנשים, אנחנו נהנים לשתף את השמחות שלנו עם משפחה וחברים. כמובן, אנחנו מעדיפים לעשות זאת בלי אנשי תעמולה שצועקים מחוץ לביתנו עם מגפון, בזמן שיש לנו פעוטות שישנים בפנים".

בדיעבד היית מוותר על החגיגה?

"מה פתאום? לא אנשי תעמולה ולא כתבים יעצרו אותנו מלחגוג עם משפחה וחברים".