בשנה האחרונה הולך וגדל טרנד הסלבס שמתחברים למראה הטבעי שלהם, והם מפרסמים תמונות לא מרוטשות ומציגים את הצדדים הפחות אהובים עליהם בתקשורת. אתמול דיווחנו לכם שדניאל גרינברג, בת הזוג של אייל גולןהחליטה להגיב לכל העוקבים שביקרו את המראה שלה בעקבות ההחלטה לחזור לשיער הטבעי והמתולתל ועל כך שהפסיקה לעשות החלקות כימיות ואליה מצטרפת כעת הטופ מודל שלומית מלכה, שמאסה בנורמות חברתיות והחליטה בדומה לגרינברג לצאת מארון התלתלים ולהשיב לכל המצקצקים.



מלכה שהתפארה בשנים האחרונות בשיער ברונטי חלק לאחר שנכנעה לתכתיבי הסביבה, לטענתה, העלתה לרשתות תמונה שלה עם שיער מתולתל וטבעי לצד פוסט ארוך בו הצהירה כי היא סיימה להתחפש: "כן, יש לי תלתלים, לא, זה לא חדש, מה שחדש זה שסוף סוף התחלתי לאהוב אותם. ראיתי שעשו 'סקר איך אתם אוהבים את שלומית, עם שיער חלק או מתולתל?', הרוב הצביעו חלק, שזה קצת הצחיק אותי והזכיר לי למה החלקתי את השיער מלכתחילה. מגיל ההתבגרות ועד בערך לפני שנה הייתה בהכחשה טוטאלית לשיער שלי, שנאתי אותו, את הנפח שלו, את זה שהוא תמיד נראה לא מסודר, חשבתי שזה בכלל לא מתאים לי והכל טעות אחת גדולה. היום אני מבינה שאלו לא המחשבות שלי, אלא אמונה מוטעית שקיבלתי על עצמי ברגע שהתחלתי להיות מודעת לנורמה חברתית. וככה במשך עשור החלקתי והתחפשתי לבחורה מסודרת ונורמטיבית. לקח לי זמן להבין שאין פה שום טעות, להיפך, השיער שלי משקף בדיוק את מי שאני, הטעות היחידה שלי היא שלא נתתי לו מספיק אהבה". כתבה



"זו יכולה להישמע עוד שיחה סתמית על שיער אבל זה לא ממש, השיער הוא רק סממן חיצוני למשהו עמוק יותר, לנטייה שלנו לצמצם את עצמנו, להתאים, להחליק כדי לא לבלוט, כדי לא להתעמת, כדי להרגיש שייכים כדי שיאהבו אותנו. הנטייה שלנו לחשוב שהאישור והקבלה שאנחנו מחפשים בכלל יגיעו מבחוץ. יכול להיות שזה המסע שלנו להכחיש חלקים בעצמנו ואז להתאהב בהם מחדש. להתחבא על מנת לגלות, בכל מקרה התשובה תמיד נמצאת בפנים. אז המסר שלי אליכם כרגע שהוא שאתם מושלמים בדיוק כפי שאתם. תשחררו את עצמכם מכל ההתניות שמעכבות אתכם מלהיות גרסה מלאה ונפלאה שלכם. תתחילו לתת אהבה לחלקים בכם שאתם מנסים להחביא, כי סביר להניח שאלו החלקים שהכי משקפים את הייחודיות שלכם".

 שלומית מלכה ויהודה לוי (צילום: אביב חופי)
שלומית מלכה ויהודה לוי (צילום: אביב חופי)