הדוגמנית וזוכת האח הגדול שי מיקה יפרח הוזמנה בסוף השבוע האחרון להתארח בתוכנית החדשה של אשלי בקשי וקסמן בזכיינית "רשת" אך הצילומים התחילו ברוח טובה והסתיימו בצעקות, בכי ובדרמה על הסט. אז מה בדיוק קרה שם?

כפי שנהוג בדרך כלל בתעשייה ובתכניות אירוח מסוג זה, שואלים את האורח לפני הגעתו מה הטייטל שלו ואיך הוא רוצה שיציגו אותו בתוכנית, ואילו שאלות חשוב לו שיעלו בראיון. בין התארים שדרשה יפרח נכלל גם הטייטל "משפיענית", כלומר אושייה מוכרת ומשפיעה, שמפרסמת ברשתות החברתיות מוצרים וחברות תמורת אלפי שקלים.

שי מיקה (צילום: אור גפן)
שי מיקה (צילום: אור גפן)


בקשי סיימה את הריאיון עם יפרח אחרי חמש דקות כפי שתואם מראש, אך התואר הנחשק בטעות נשמט מהשיחה. בתום הצילומים יצאה יפרח מהאולפן סוערת ובוכייה, צעקה לכל עבר 'זה ביזיון, ביזיון' לקחה את הסכם שחרור זכויות היוצרים עליו חתמה לפני הצילומים כהסכמה להשתמש בחומר המצולם שלה, וקרעה אותו מול עיני הצוות. כשנשאלה מה קרה היא הסבירה כי למרות שסוכם מראש, לא שוחחו איתה על העובדה כי היא משפעינית. יפרח יצאה נסערת מהאולפנים ונכנסה למונית, אלא שבקשי וקסמן דאגה להחזיר אותה שוב לאולפן, בהבטחה כי האייטם יצולם מחדש ואכן כך היה. האייטם צולם מחדש וכל הדרישות של יפרח נענו.

שי מיקה מסרה בתגובה: "יש דרכים אחרות לקדם תוכנית טלוויזיה חדשה! חבל שבחורה מוצלחת כמו אשלי וצוות ההפקה שלה במקום להתרכז בתוכן ובמרואיינים מתרכזים בצהוב ובשקרים. גם אני וגם הסובבים אותי יודעים מי אני וענווה וצניעות זה ערך עליון מבחינתי. מעריכה את ההתעניינות והדאגה לשלומי".

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)