מעצבת־העל טובל'ה חסין העלתה בימים האחרונים אין ספור תמונות מחופים אקזוטיים. היא רק שכחה לציין על איזו יאכטה היא נופשת. כתמיד, ליאורה פה כדי לפזר את מסך הערפל. חסין הוזמנה להפליג ביאכטה של מירי ושלדון אדלסון ושאר אורחיהם לפוסיטנו ואמלפי הקסומות בדרום איטליה.

חסין, ספרי חוויות. איך הכרת אותם?

"רדי ממני, בבקשה".



>אם חשבתם שהשר, הח״כ והאסיר לשעבר, סטס מיסז׳ניקוב, יושב מדוכדך ובוכה על מר גורלו, טעיתם ובגדול. בימים אלה הוא עושה עסקים באודסה, אחת הערים היפות בעולם, או לפחות באוקראינה.

סטס, זהו? העבר מאחוריך?

"הולך נהדר. כמו בשאר תחומי חיי. לא ברור לי למה אני עדיין מעניין אותך, אחרי שנים של רכילויות מציקות ועוינות מצדך".

>השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, מראה דוגמה אישית ועוברת להתגורר בשכונת תל ברוך צפון בתל אביב. גמליאל ויועץ התקשורת שלה בחרו שלא להגיב לליאורה.

(צילום: מרק ישראל סלם)
(צילום: מרק ישראל סלם)

>קים אור אזולאי הגיעה לצילומים לקמפיין החורף של רשת TOPTEN וסיפקה פרטים על הזוגיות המתוקשרת שלה עם הדוגמן אלמוג ריף, שאיתו בילתה חופשה רומנטית בפריז.

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

>כ–30 רכבי ספורט יוקרתיים של קבוצת חובבי ספורט מוטורי (קבוצת "ערב ראן") - פרארי, למבורגיני, פורשה, מרצדס, קורבט ודודג' ויפר הגיעו למתחם המרכז הרפואי לגליל בנהריה, לשמח ולתת גיוון לשגרה של המטופלים והמאושפזים במרכז הרפואי. הרכבים הפכו לאטרקציה בקרב המטופלים ובני משפחותיהם, שהצטלמו ליד הרכבים. התפעל ונתן רוח גבית: ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי, שהתפעל מאוד מהמחווה המיוחדת.