חודשים רבים חיכינו לזה ובשבוע שעבר הנוסטלגיה חזרה ושודר הפרק הראשון של עונת האיחוד של "בוורלי הילס 90210" וכך, ביום בהיר אחד שבו למסך השחקנים האהובים והדמויות מוכרות משנות ה-90. למרות שהכוכבים חוזרים לימי התהילה שלהם ויוצרים "באזז" גדול סביב האיחוד, נראה שהמשכורות לא מאוד גבוהות, לפחות לא כמו שהיינו מצפים.

לפי ידיעה שפורסמה ב"הוליווד ריפורטר" וחשפה את נתוני תלושי השכר של השחקנית, כל אחד מחברי הצוות המקוריים - ג'ני גארת', טורי ספלינג, גבריאל קרטריס, שאנון דוהרטי, ג'ייסון פריסטלי, בריאן אוסטין גרין ואיאן זירינג ירוויחו 70 אלף דולר לפרק, כלומר סך המשכורות של כל אחד עבור ששת פרקי העונה, עומד על 420 אלף דולר. גארת' וספלינג (לנצח קלי ודונה) יקבלו תוספת של 15 אלף דולרים לפרק על תרומתן לכתיבת הרימייק ופריסטלי (ברנדון כמובן) יקבל 46 אלף דולרים כתוספת על עבודת הביום שלו באחד הפרקים.

חברי הצוות (צילום: Amy Sussman, getty images(
חברי הצוות (צילום: Amy Sussman, getty images(


זה אולי נשמע לכם הרבה כסף אבל המשכורות של השחקנים רחוקות מהנהוג בחידושים של סדרות אהובות, בייחוד כשמצליחים לגייס כמעט את כל חברי הצוות המקורי. "חשבתי שהם ירוויחו לפחות 6 ספרות", אמר סוכן שחקנים ל"הוליווד ריפורטר". לשם ההשוואה, הכוכבים של "וויל וגרייס", הרוויחו 250 אלף דולר לפרק על העונה הראשונה של החידוש, ובעונות השנייה והשלישית המשכורות שלהם קפצו.

בעונת האיחוד, העלילה מתמקדת בשחקנים, ולא בדמויות, שמנסים לשחזר את הצלחתם ולשקם את הקריירה, בערך כמו מה שקורה בחיים האמיתיים כך שנראה שלא הייתה להם בעיה להגיד "כן" לשכר שנקבע ואנחנו מקווים בשבילם שאם נתוני הרייטינג ימשיכו להיות גבוהים מישהו ברשת "פוקס" יחליט לתת להם בונוס שמן על העבודה.

קלי ודונה (צילום: Amy Sussman, getty images(
קלי ודונה (צילום: Amy Sussman, getty images(

מחזיקים ידיים. שאנון דורהטי ובריאן אוסטין
מחזיקים ידיים. שאנון דורהטי ובריאן אוסטין