אהוד א' (אולמרט) ואהוד ב' (ברק), הנחשבים ליריבים מרים מאז פירק אהוד (ב') את ממשלתו של אהוד (א'), נאלצו, לחרדתם, להיות נוכחים יום אחרי יום ממש באותו הלוקיישן. בשישי שעבר, במסיבת חתונת הזהב של יהודית וקובי ריכטר ולמחרת במוצ"ש באולפן "המטה המרכזי" בערוץ 13. השניים חלפו זה על פני זה, בשני האירועים, משל היו אוויר. שום מילה, שום מבט. כלום.

אהוד א', האם נכון יהיה לומר שחלפתם זה על פני זה כאילו האהוד השני אינו קיים?

"כרגיל את מדייקת".


אהוד ב', פעם שלישית גלידה?

מהמחנה הדמוקרטי נמסר: "גם אם לא כל הפרטים מדויקים, אנחנו מתמקדים בדבר היחיד שחשוב - ניצחון בבחירות והחזרת מדינת ישראל למסלול".

אהוד ברק (צילום: אבשלום ששוני)
אהוד ברק (צילום: אבשלום ששוני)

> חמישי שעבר, חוף הצוק. עו"ד אפי נוה וחברתו, בר כץ, נצפים ומתועדים כשהם יושבים לארוחת ערב, עטופים במגבות. 

(אפי נוה וחברתו, צילום פרטי)
(אפי נוה וחברתו, צילום פרטי)

> כ–200 עובדים של החברה למערכות לחימה מתקדמות, רפאל, חגגו יובל להפלות הראשונות המוצלחות של טילי שפריר 1 ו–2 מתוצרתם. מי ששיגר את הטילים לעבר מטוסי האויב היה אלוף ההפלות קובי ריכטר, שהפך אחר כך לתעשיין וגם החזיר לאחרונה בסערה למפה הפוליטית את אהוד ברק, עם המפלגה ישראל דמוקרטית. ריכטר ריתק את השומעים בתיאורי הקרבות, ולסיום הביך קמעה את הצופים כשאמר "העיקר שתצביעו נכון".

ריכטר, זו ליאורה. אולי תסביר לי מה הקשר בין טילי השפריר לישראל דמוקרטית?

"בכנס ברפאל אמרתי: ‘הבחירות קרבות, וחשוב שכל אחד יצביע מה שנכון מבחינתו, אבל שיצביע'. אף אחד לא הופתע וכולם הגיבו במחיאות כפיים. ותוסיפי גם את במדורך כמה חשוב שכולם יצביעו, כל אחד לפי הבנתו".

כשאמרת תצביעו נכון לא חשבת על המפלגה שלך?

"לא. אני לא מערבב מפלגה באירוע ממלכתי, חובה אזרחית כמו הצבעה - כן".

קובי ריכטר (צילום: אבשלום ששוני)
קובי ריכטר (צילום: אבשלום ששוני)