אתמול קראתם כאן ב-TMI כי המעושרת ניקול ראידמן ובן זוגה, איש העסקים האוליגרך מיכאל צ'רנוי נפרדים אחרי 11 שנות זוגיות ושני ילדים משותפים. הפרידה, הגיעה דיי במפתיע, שנה בלבד אחרי שצ'רנוי כרע ברך וביקש את ידה של ראידמן.

השניים כך על פי מקורבים נפרדו ברוח טובה כבר לפני כמה חודשים וצ'רנוי עזב את ביתם המשותף והמפואר בהרצליה וראידמן נותרה לגור עם מישל וריצ'י. כל גופי התקשורת סיקרו במהרה את הפרידה של הזוג המלכותי, בעוד ראידמן בחרה לא להגיב לאף גורם בתקשורת ולשמור על זכות השתיקה. אתמול בערב דעתה ככל הנראה השתנתה והמעושרת החליטה להגיב והעלתה סטוריז לאינסטגרם, בהם היא נראית מצחקקת ומשדרת עסקים כרגיל בעוד ערב ביתי שגרתי עם בן זוגה צ'רנוי תוך שהם צופים בדיווחים השונים על פרידתם כשמי שעוד יושב איתם בסלון זה אקי אבני, שעל פי השמועות ניהל עם המעושרת רומן, דבר שהביא לפרידה מצ'רנוי. גם הבוקר (שלישי) המשיכה ראידמן להתייחס לפרידה ומצאה דרכים מקוריות להגיב לכתבות השונות בעיתונים.

ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום מתוך האינסטגרם)
ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום מתוך האינסטגרם)


ראידמן אומנם לא אישרה את הפרידה וגם לא הכחישה, אבל הציגה כי השניים נותרו ביחסים קרובים והפרידה נעשתה ברוח טובה. לא ברור האם מדובר במשבר שיחלוף או שהשניים יפרקו את החבילה. ימים יגידו.

ראידמן, צ'רנוי והילדים מישל וריצ'י |(צילום: אלכס ליפקין)
ראידמן, צ'רנוי והילדים מישל וריצ'י |(צילום: אלכס ליפקין)