שנת הלימודים נפתחה בששון ושמחה אצל רוב ההורים והתלמידים וגם השורדת נעמה קסרי הייתה בין האמהות שליוו את ילדם ליום הראשון בכיתה א'. אממה, כוכבת הריאליטי הצליחה להרגיז את העוקבים שלה לאחר שהעלתה תמונה שלה מלווה את בתה דניאל בת ה-6 ליומה הראשון על הספסל הלימודים כשלשפתייה אודם אדום. חלק מהגולשים החליטו לבקר את ההחלטה ואת שיקול הדעת של קסרי כאמא.

נעמה ודניאל קסרי (צילום אינסטגרם)
נעמה ודניאל קסרי (צילום אינסטגרם)


הבוקר (שני) שי גולדשטיין ולאה לב החליטו להקדיש את הפינה "שיחה מפתיעה" בתוכניתם "מועדון ארוחת הבוקר" ב-103FM לאמא לארבעה, כדי לשמוע הכל אודות הסיפור שהסעיר את המדינה, אפילו יותר מההפגזות של חיזבאללה.

שי: "את יודעת שהמדינה בוערת כי שלחת את הילדה שלך לכיתה א' עם ליפסטיק?"

נעמה: "זה הנושא שהכי חשוב להתעסק בו".

לאה: "דיברנו קודם עם החיזבאללה לפני שנייה אבל את מספר שתיים. זה מדאיג אנשים".

נעמה: "אל תשאלו הרווחה פה בדלת".

שי: "הילדה עלתה לכיתה א'. קודם כל מזל טוב".

נעמה: "תודה".

שי: "שלחת אותה עם ליפסטיק אדום".

נעמה: "אני לא שלחתי אותה, היא גם לא ביקשה. היא שמה אודם לעצמה. היא ילדה בת שש ויודעת מה היא רוצה ומה גורם לה להרגיש לה טוב".

שי: "ילדה בת שש זה מה שגורם לה להרגיש טוב?"

נעמה: "כן. בא לה ללכת עם אודם כמו אמא. אני חושבת שאין מחמאה יותר מגדולה לאמא מילדה שמנסה לחקות אותה. היא גם תצא להישרדות".

לאה: "ואם היא תבקש לנעול עקבים? זה כבר יכול לגרום לנזק לעמוד השדרה".

נעמה: "אני לא אלך לייצר במיוחד נעלי עקב לילדה, אבל יש לה".

שי: "יש לה? היא בת שש".

לאה: "כואב לי הגב רק מלשמוע את זה".

נעמה: "זה עקב קטן, אל תעשה עם זה דרמה. ילדות רוצות כמו אמא. היא לא נועלת נעלי עקב על בסיס יום יומי מסיבה פשוטה – זה לא נוח. גם לי זה לא נוח. כשבא לה והיא רוצה להשתעשע היא שמה עקבים, אך היא תמיד לוקחת גם נעלי אצבע כדי שתוכל להשתולל כמו כל הילדים. הכל בסדר, צריך לבחור את המלחמות שלנו. כשהיא תתחצף למבוגרים אני אשים קווים אדומים אבל אם היא רוצה לשים אודם? ייאללה".