אתרי בידור שונים דיווחו לאחרונה כי אייל גולן הסתכסך בחודשים האחרונים עם חבריו הטובים בינהם אופירה אסייג, מנהלו בני פרץ ואפילו עם אמו רונית ואחותו. על פי אותם דיווחים, נטען כי החברים משוכנעים כי הזמר המסלסל כל כך מנותק מהאנשים הקרובים אליו, עד כדי כך שהם סבורים שהוא "כושף" על ידי לא אחרת מבת הזוג שלו בתשעת החודשים האחרונים וארוסתו הטרייה דניאל גרינברג.

אם ענייני הכישוף מצלצלים לכם באוזן, נזכיר כי לפני כשנתיים טענה כך גם ציפורה אהרון, אמו של דודו אהרון, שהייתה משוכנעת כי בת הזוג שלו דאז שיר רוזנבלום הטילה על בנה קללה כלשהי וכדי להפר אותה היא פנתה למתקשר הרב מאיר מסלטי.


בתוכנית "חי בלילה" ששודרה אמש בקשת 12 פנו למסלטי ושאלו אותו האם לדעתו גם גולן מכושף באותו הכישוף שכביכול הוטל על אהרון וכך ענה: "לאחר שפתחתי ובדקתי ראיתי כי אייל גולן תחת השפעה של אנרגיות שליליות, לא חיוביות, תחת טומעה. וכל צעדיו שהוא עושה במהלך התקופה האחרונה מושפעות מאותן אנרגיות".

תחקירנית התוכנית פנתה לגרינברג שהגיבה לראשונה על הנושא ואמרה "תגידי אנחנו חיים בסינדרלה באגדה או במציאות? זה באמת נשמע לך הגיוני? האנשים במאמינים בזה צריכים לעשות בדיקה מאוד מאוד עמוקה עם עצמם".

מליאם הפקות נמסר: "הכל שקר וכזב, מדובר בגורמים שרוצים להרע לגולן"