אהוד ברק, אהוד אולמרט, יוחנן דנינו וכל שאר החשובים האחרים. פנינה רוזנבלום מאחוריכם, או לפניכם, איך שתגדירו את זה. מי שהייתה דוגמנית, חברת כנסת, מגישה בטלוויזיה, זמרת, בעלת מותגי קוסמטיקה ומה לא, נכנסת בסערה לשוק הקנאביס, ותנפיק כנראה אחרי החגים את חברת הקנאביס שבבעלותה. החברה, "פנינה רוזנבלום קנאביס PRC", תנסה לגייס כמה עשרות מיליוני שקלים לפי שווי של 100־140 מיליון שקל.

פנינה רוזנבלום (צילום מתן צור)
פנינה רוזנבלום (צילום מתן צור)

>הזמר רותם כהן, שהתראיין לרדיו החרדי קול ברמה, ציין בפני השדרן עמי מימון שמגיל 16 הוא מניח תפילין ואף מקפיד על שיעורי תורה קבועים, וחלומו שאביו יצטרף אליו גם להנחת תפילין. תוך כדי הראיון העלה מימון את האב לשיחה, ובמסגרתה הודיע האב שהוא לוקח על עצמו את המשימה ויגשים לבנו את החלום.


רותם כהן (צילום: סיון פרג')
רותם כהן (צילום: סיון פרג')

>צחי הנגבי ורוני מאנה הסתחבקו עמוקות במתחם הפלטינום בתא הכבוד בבלומפילד, במשחק בין מכבי ת"א לבני יהודה ביום ראשון השבוע.

מאנה, ביקשת ממנו לעשות סולחה עם הזוג נתניהו?

"הוא חבר שלי המון שנים. שנינו צהובים בנשמה ודיברנו רק על מה יהיה במשחק. אף מילה על פוליטיקה. אני מקווה שביבי ילך הביתה גם כדי להחזיר את החברות שהייתה לי עם צחי. שרי הליכוד מבוהלים כשהם רואים אותי, מפחד שבבלפור ימחקו אותם".

הנגבי, לא היה עדיף לברוח מהמקום?

"אוהדי מכבי ת"א תמיד מתחבקים. הבהרתי למאנה שנתניהו, למרות מאמציו הנמרצים, ינצח גם בבחירות הקרובות ויוסיף להנהיג את ישראל. לא נרשמה אצלו התלהבות מהתחזית שלי".

>ואייטם לא מעורר תיאבון במיוחד. סלב די מפורסם נצפה בשבוע שעבר בוויכוח עם נרקומנים בתחנה המרכזית. עדי ראייה לתקרית מספרים שהוא נראה רע מאוד.