לאחר הסכסוך המתוקשר של המגישה אופירה אסייג והזמר אייל גולן בעקבות מחיקתה מרשימת העוקבים שלו באינסטגרם, הוא הוזמן לאולפן אופירה וברקוביץ' על מנת ליישר את ההדורים. מה שקרה בפועל הוא השתלחות חסרת רסן של אופירה אסייג בגולן ובת זוגו דניאל גרינברג בגיבויו של אייל ברקוביץ'.

התגובות ברשתות החברתיות לא אחרו לבוא ואופירה ספגה סוף שבוע גדוש בתגובות מכל עבר. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו פרסם את הטלפון של אסייג ברשתות החברתיות, רבים העלו פוסטים קשים ונוקבים נגד המגישה שהזמינה את חברה הטוב אייל גולן כביכול לעשות איתו סולחה מול המצלמות, אך בסוף סגרה איתו חשבון מול עיני כל הצופים, כשהטיחה בארוסתו הטרייה של הזמר דניאל גרינברג טענות קשות ואמרה שאף אחד מסביבתו של אייל לא אוהב אותה, שהיא ניתקה אותו מכולם, כישפה אותו ועוד.



בין שלל התגובות הקשות בלט הסרטון שהעלה גילי כהן, יוצא האח הגדול, שתקף את אסייג ואמר מילים פוגעניות וקשות. בין הדברים אמר: "אופירה זה לא סוד שאני לא סובל אותך. את האישה הכי עלובה הכי מגעילה, הכי רעה, הכי רדודה ומעל הכל הכי קנאית. מופע אימים כזה לא היה מאז ומעולם בטלוויזיה. גררת את אייל ברקוביץ ואייל גולן לגועל שלך. ערב שישי הזמנת את אייל גולן, חבר שלך, לעשות סולחה. הפכת את זה למסע הכפשות, ללכלוך מתחת לחגורה. לאייל יש כבוד, אני בטוח שאת החושבים שלו הוא עשה אחרי התוכנית. איזו בושה, להגיד לו שכולם שונאים את החברה שלו. לא מספיק האייטם רדוד, שאת מביאה אותו על זה שהוריד לך עוקב, את פוגעת בארוסה שלו".

"לאן את יורדת? מה את מזלזלת בחברים של אייל גולן איתי לוי נסרין, למה מי את בכלל? מה יש בסטורי שלך? סיר מספר אחד שקשוקה, סיר מספר שתיים מג'דרה? אתמול אני רעדתי בבית מעצבים. אם הייתי במקום אייל גולן זה היה נגמר אחרת. הייתי הופך את השולחן על הפנים שלך וכל הסיליקון היה נשפך. מנפנפת לאנשים במה שעשית בשבילם, אני בטוח שהם עשו פי אלף בשבילך, לקקנית, חולת כסף. התביישתי אתמול בשביל כל עם ישראל שאנחנו יושבים בערב שישי ורואים את הבית שימוש הזה, אייטם רדוד ומגעיל. המוח שלך עובד עקום מרוב הסיליקון שתקוע לך בפנים".