אמש (שני) נערכה תצוגת האופנה השנתית של רשת האופנה "גולברי" לרגל השקת קולקציית החורף החדשה של החברה, בכיכובה של הפרזנטורית הראשית אסתי גינזבורג שמשמשת דוגמנית הבית כבר מספר עונות.

שלל ידועניות דוגמניות לוהטות הגיעו לאירוע ביניהן הנשואות הטריות והחברות הטובות בר זומר ונטע אלחמיסטר שהגיעו לפרגן לגינזבורג שמיוצגת תחת אותו סוכן שמנהל גם אותן, שי אביטל. עוד בלטו, הדוגמנית והנשואה הטרייה שיר אלמליח, סיגל שחמון, לונא מנסור, נועם פרוסט, קים אור אזולאי ואחרות. אבל בין שלל הנשים היפות שפקדו את המקום, הייתה אחת שמשכה במיוחד את כל הפלאשים והפוקוס, אביבה תבורי, שהגיעה ללא בן הזוג החדש. 

תבורי שרק הולכת ומשתבחת עם הזמן הפציעה לתצוגת האופנה עם שמלת ערב מרהיבה בעלת שסע עמוק שחשף כי האמא של הזמר הנודע, הסבתא הטרייה, כוכבת האח הגדול והשחקנית העולה הגיעה לאירוע כשהיא בלי פריט לבוש מאד חיוני, תחתונים.



הכל בגלל השמלה הנועזת שבחרה שאילצה אותה להגיע בלי החלק התחתון החשוב. דוגמניות גדולות בעולם כבר עשו זאת לפניה כמו בלה חדיד שצעדה על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בקאן כשהיא בלי תחתונים , או מירנדה קר. גם בארץ כבר נרשמה תקרית אופנתית דומה כשעמית מכטינג הגיעה לאירוע בלי תחתונים וחשפה את ישבנה.