>אלי זולטא, מייסד וסולן להקת המטאל הישראלית המצליחה אלמנה שחורה, פועל לפעמים גם בלבן. הוא חשב וחשב מה לקנות לאשתו עלית ליום הולדתה. בתום סיעור המוחות שעשה עם עצמו הוא הביא לה בעל חיים, מתנה שאם ליאורה הייתה מקבלת כמותה מבן זוגה, זה היה נגמר ברבנות.

אלי, עלית זכתה בפיס וגם בזולטא?
"קניתי לה מתנה ליום הולדת, עז, שיהיה לה מה וממי לחלוב".

>האסיר מאיר אברג׳יל קיבל סירוב מוועדת השליש לבקשתו לקצר את עונשו.

רינת אברג׳יל, התאכזבת?

"אין לי כל כוונה להתייחס לשיח שנושאו המרכזי הוא רכילות".

אבל המדור שלי הוא מדור חברה.
"זוהי תגובתי ורק זו, ללא שינוי בשום מילה או אפילו אות".
 

>שווה לכם להיות חברים של הדוגמנית עדי נוימן ואבי יחיאל, שמזמינים 40 מהחברים לאי היוקרתי מיקונוס למסיבת יום הולדת 40 שלה. ליאורה מקווה שהפעם זה יהיה מיצג פחות נובורישי מהמסיבה של בתיה ועידן עופר.

>הנכדה של המשורר אלכסנדר פן, אלכסנדרה אייזנשרייבר, נפטרה השבוע. אחד החברים, מוטי קרולי, העלה פוסט לזכרה: "החברה הראשונה שלי מגן עתידה. נזכור אותך ממש כמו שאת בתמונה. יפה ומלאת חיים. יהיה זכרך ברוך".

>במכבי ת"א כדורסל הקימו ועדת איתור לתפקיד המנכ"ל, והמועמד המפתיע ביותר שקיבל פנייה הוא נועם סמל, מנכ"ל הקאמרי המיתולוגי.

נועם, לא סמל ולא דגל ולא אות?
"אכן הוצע לי להיות מנכ״ל מכבי ת"א כדורסל. גם בנו של רקנאטי וגם הבן של פדרמן הציעו. הם דיברו על מנהל כללי על כל המשתמע מכך. סירבתי, כי אני יותר שייך לעולם התרבות. אני מאוד עסוק בפרויקטים תרבותיים בינלאומיים בארץ ובחו״ל. אני מקדיש המון זמן לעיזבון הספרותי והאומנותי של נאוה ז״ל. אני אוהד שרוף של מכבי, וזה מאוד החמיא לי, אבל בגילי ובעיסוקי זה מאוחר מדי. הצעתי להם שאשמש כיועץ ללא תמורה מתוך הערכה רבה לקבוצה".
 

>המעצב דרור קונטנטו נבחר להיות אחראי ללבוש של מנחת האירוע ושל הדוברות על הבמה באירוע לציון 70 שנה לתחרות מלכת היופי. הולבשו במיטב מחלצות קונטנטו: נועה תשבי מנחת האירוע והמלכות במיל' אילנית לוי, טיטי איינאו, רוית אסף, רינה מור, אילנה שושן ורתם רבי.