צריך להיות ממש מנותקים כדי לשכוח שמחר (שלישי) מדינת ישראל הולכת לבחירות חוזרות לראשות הממשלה. גם הוונדרוומן הבינלאומית גל גדות לא שוכחת מאיפה היא באה וממשיכה להיות פעילה ושגרירה לא רשמית של ישראל בעולם וקוראת לאזרחים לצאת להצביע. בטקסט בעברית- שפה זרה לחלוטין לכמות לא קטנה מתוך 31 מליון העוקבים שלה, כתבה הכוכבת "צאו להצביע" והוסיפה:

"כל כך פשוט וכל כך כל כך חשוב. לא משנה למי אתם בוחרים להצביע. תבחרו לבחור. זו האחריות הכי גדולה שלנו כאזרחים. בואו נעלה את אחוז ההצבעה אחת ולתמיד. כי זו הארץ של כולנו".



גדות שעודדה את האזרחים להצביע לא חשפה באיזה צד במפה הפוליטית היא נמצאת וזה לא מפתיע שהיא בוחרת לשמור על ממלכתיות שאינה מסגירה את בחירתה אבל כן נוכל לשער כי הכוכבת הבינלאומית גדלה בראש העין, שהיא גם עיר מגוריו של מועמד 'כחול לבן' בני גנץ. יכול להיות שהיא שומרת לו חסד נעורים?

גל גדות בוחרת (צילום: שוקה כהן)
גל גדות בוחרת (צילום: שוקה כהן)

מעטים הכוכבים בביצה שבוחרים להביע את עמדתם הפוליטית בפומבי. רק בשבוע שעבר אייל ברקוביץ' הכריז בתכניתו 'אופירה וברקוביץ'' המשודרת בערוץ קשת 12, כי הוא החליט להעביר את הקול שלו למפלגת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ, לאחר שבבחירות הקודמת הצביע למפגלת 'כולנו' בראשות משה כחלון.

נועה תשבי, נציגה נוספת שלנו בתפוצות, הצטרפה לקריאה של גדות ברשת האינסטגרם וכתבה: "מחר זה לא יום חופש. מחר זה יום עבודה. תפקידנו להחליט מי יעבוד בשבילנו ויש לנו הזדמנות אחת לעשות את זה. מחר. הקלפיות פתוחות מ-8 בבוקר עד 10 בלילה, אז אין תירוצים. יש לנו דמוקרטיה אחת, בואו נשמור עליה".