אשת הטלוויזיה והקולינריה מיכל אנסקי מצפה להרחיב בקרוב את התא המשפחתי ובחודשים האחרונים היא מטפחת בטן הריונית לצד ארוסה הטרי אייל אמיר. מנחת "מאסטר שף" עברה כזכור שנה לא פשוטה כששיתפה ברשתות שהיא סובלת משיתוק בחצי מפניה שהתרחש במהלך טיסה חזרה שלה ארצה אך מצבה הלך והשתפר, החיוך חזר לפניה, היא זכתה להצעת נישואים מבן זוגה התומך בתשעה החודשים האחרונים, והשניים הכריזו כי הם מצפים לילד ראשון משותף, שני לאנסקי שחובקת כבר את בתה דניאלה.

בעוד אזרחי המדינה היו עסוקים אמש בבחירות ובמימוש הזכות שלהם להצביע ואף להעלות תיעוד לרשתות החברתיות, אנסקי בחרה דווקא לעלות תמונה שלה, לא קשורה, אומנותית וחושפנית כאחד, כשהיא מציגה לראווה את החלק האחורי של גופה העירום.



התמונה שפירסמה אומנם לא מסגירה שום חלק אינטימי מגופה, אבל מספקת הצצה לקימורי גופה. המחמאות והפירגונים היו רבים אבל לצידם, גם התגובות הקשות לא איחרו להגיע. אחד העוקבים כתב: "את אישה בהריון ומצטלמת ככה בעירום? בושה וחרפה, קצת כבוד לא פלא שהבאת 2 ילדים מחוץ לנישואים" אחרת כתבה: "לא הייתי מאמינה עלייך בחשיפה כזו, לא מתאים לך" אחר כתב :"לא מתאים לך, היית פעם מודל לחיקוי" או תגובות כמו "אח"כ נשים מתלוננות על הטרדה", "הבושה נעלמה מהעולם חבל", "למה בעירום?" ועוד.