הילה ורני רהב, מי שהיו מקורבים לזוג לאה ויצחק רבין, הזמינו את חבריהם הקרובים לצפייה מיוחדת בסרט "ימים נוראים". בהזמנה נכתב: "סרטו של הבמאי הישראלי–אמריקאי, ירון זילברמן, על רצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל דרך עיניו של הרוצח יגאל עמיר", בתוספת אופיינית: "ללא ספק סרט עוצמתי וחשוב. הסרט הוא עלילתי ענק".

ליאורה התקשרה לבני משפחת רבין כדי לדעת אם גם הם הוזמנו, בעיקר לנוכח הקרע שלהם עם בני הזוג רהב, שהפכו לחברים קרובים של בנימין ושרה נתניהו.

דליה רבין, הוזמנת? סלחת?


״מעדיפה לא להתייחס אליו או להעדפות החברתיות שלו ולא לאירוע. תודה ליאורה״.

יובל רבין, אכן ימים נוראים?

״החברים שרה וביבי גם באים?״.

נעה רוטמן, תרצי להוסיף משהו משלך?

"'ימים נוראים' הוא צפיית חובה בעיניי לכל ישראלי. לגבי האירוע הספציפי: אחרי שפליתי אותן במאמץ, אינני נוהגת למיין כינים. בהצלחה לכל המעורבים״.

רהב, מורשת רבין זורמת בדמך?

"יצחק ולאה רבין היו החברים הכי קרובים שלי בעולם והם יישארו כך לעד ללא קשר לאף אחד ביקום הזה".

יובל רבין (צילום: סאן פרג')
יובל רבין (צילום: סאן פרג')

הילה ורני רהב (צילום: אלירן אביטל)
הילה ורני רהב (צילום: אלירן אביטל)

ובוודאי תהיתם מה עשתה הנכדה והמועמדת של המחנה הדמוקרטי, נעה רוטמן, בבוקר שלפני יום הבחירות. ליאורה, קלטה את רוטמן בהשקת תצוגת אופנה.

רוטמן, מי המריץ את המצביעים?

"הגעתי כדי לפגוש בוחרות. כן, יש לי בוחרות מחוג הסילון".

>שבוע השמיעו תחנות הרדיו השונות את שירה החדש של מזי כהן - "סוף אוגוסט", עם השורה שגרמה לליאורה לדמוע: "אתה ואני מביטים אל האופק, לומדים סודות של שקט להפנים". מתברר שמי שמסתתר באמצע ספטמבר מאחורי כתיבת המילים של השיר הוא לא אחר מעו"ד חיים שטנגר, משורר בשעות הפנאי, שהוציא עד כה 14 ספרי שירה משלו. המלחין הוא אבי בר והמעבד הוא יושי שדה מלהקת תיסלם, בן זוגה של מזי.

עו"ד שטנגר. זה כמו במערבונים: "הוא היה קשוח, אבל ידע גם לאהוב".

"הצחקת אותי. אני משורר במשרה מלאה ועורך דין במשרה חלקית".