האיש והריבועים מייקל לואיס מוסיף תואר נוסף לרזומה שלו כדוגמן ונודיסט צמרת ומהיום הוא גם מרצה מעורר השראה. לואיס הצליח להעיר את המתים בחג האחרון כשהעלה בערב החג לחשבון האינסטגרם סרטון שלו רוכב בעירום מלא על אופנוע, כשהוא נטול קסדה וכתב :"שתהיה לנו שנה מלאה בחופש ביטוי, שחרור ויצירה" וכמובן זכה לעשרות אלפי צפיות, מאות שיתופים ותגובות חיוביות ושליליות כאחד.

זאת לא הפעם הראשונה שלואיס בוחר להציג את גופו העירום לכל עוקביו וקשה לשכוח כי רק לפני שלושה חודשים פרסם את הגרסה שלו ל"אתגר הבקבוק" כשפתח את הבקבוק עם איבר מינו, והסרטון הפרובוקטיבי הוסר מהרשת שעות ספורות לאחר מכן. מאז, הוא מנצל את המומנטום וחסם את החשבון שלו, כדי שמי שירצה לראות את הפלא, יאלץ לעקוב אחריו ולהצטרף לרשימת חבריו בשביל זה.

שנה טובה (מתוך האינסטגרם של מייקל לואיס)
שנה טובה (מתוך האינסטגרם של מייקל לואיס)


אבל פה זה לא נגמר ולואיס ממשיך לבחור בחשיפה מלאה, לא רק חיצונית של גופו החטוב למופת, אלא גם פנימית של נבכי נפשו והחל לאחרונה בסדרת הרצאות על סוד האושר הפרטי שלו. בהרצאה הקרובה שיערוך בסוף חודש אוקטובר, בעלות כרטיס של 100 שקלים לאדם, יגולל לכם הדוגמן את סיפור חייו האישיים החל מהאנונימיות ועד למחיר התהילה, המשפחה שהתפרקה, הנפילה הפחדים והקשיים, ואת הסוד שמצא לאושר בחיים ונראה כי הוא באמת מצא אותו.

לואיס מסר: "ההרצאה מדברת על חופש הביטוי ועל האני מאמין שלי בעידן הדיגיטלי של היום. "

(צילום: צ'ינו)
(צילום: צ'ינו)