בשעה טובה ומוצלחת התחתנו, שוב, הזמר ג'סטין ביבר בן ה-25 ואשתו הדוגמנית היילי בולדווין בת ה-22 ביום שני האחרון לצד משפחה וחברים רבים. השניים כזכור נישאו בחתונה ספונטנית וסודית בבית המשפט בניו יורק לפני כשנה והבטיחו לעשות את זה שנית, כמו שצריך עם כל ההפקה וההכנות הנלוות לכך, והם אכן עמדו במילתם.



בין מאות האורחים שהגיעו לאירוע המפואר שנערך באתר נופש בלון מפואר בדרום קרוליינה היו כמה מוזמנים נוצצים במיוחד כמו האחיות למשפחת קרדשיאן-ג'נר קיילי וקנדל, ג'יידן סמית בנו של וויל סמית וגם שחקנית ישראלית הוליוודית אחת שנכנסה לרשימה המכובדת, אלונה טל שהגיעה עם בן זוגה ואב בתה, מרקוס אנטוניו פרז.


אלונה טל ובעלה (צילום:אינסטגרם)
אלונה טל ובעלה (צילום:אינסטגרם)

לטל כבר רזומה מכובד בתעשייה ההוליוודית ולא דיי בכך, היא גם קרובה לאנשים הנכונים, במקרה הזה לאחות של הכלה, אליה בולדווין. שחקנית הפיג'מות לשעבר שיתפה בתמונות מתא הצילום שצמד הביברז הציבו להנאת האורחים והתלהבה מהכפכפים המעוצבים שקיבלה בחתונה, תמונה שזכתה לשיתוף של הכלה הטריה, היילי בולדווין.

אלונה טל משוויצה בכפכפים (צילום: אינסטגרם)
אלונה טל משוויצה בכפכפים (צילום: אינסטגרם)

בשבוע שעבר שמעתם לראשונה ב-TMI שביבר התחדש בבלינג חדש לשיניים בשווי 25 אלף דולרים אבל אל תדאגו, בולדווין לא נשארה בידיים ריקות, מלבד טבעת האירוסין בשווי 500 אלף הדולרים, ענדה הכלה עגילים משובצים פלטינה בשווי 5 קארט ובעלות של 123 אלף דולרים.

ביבר ובולדווין מתחתנים (צילום: אינסטגרם)
ביבר ובולדווין מתחתנים (צילום: אינסטגרם)