בסוף השבוע האחרון דלף סרטון גנוז מתוך "חדשות 2" של ראיון לא מחמיא בלשון המעטה עם דנה אינטרנשיונלשהתקיפה מראיינת שערכה איתה שיחה מחוץ להאנגר 3 בנמל תל אביב רגע אחרי השקת הפרוייקט המוזיקלי החדש של ניקול ראידמן אליו הגיעה להופיע. השיח בראיון, יצא מכלל שליטה ואינטרנשיונל כינתה את המראיינת "אהבלה", אמרה לה "לכי לעזאזל" וסיימה בהבטחה "ניקול עוד תקבור אותך". בחברת החדשות החליטו לא לשדר את הסרטון אך למרות זאת הוא מצא את דרכו מרצפת חדר עריכה לרשתות החברתיות. הסרטון הפך בין רגע לויראלי ואתמול אף זכה להפוך לטראק חדש בגרסת מועדונים המשלב בין שיר ישן של הדיווה לבין הראיון עצמו כשהכתבת שספגה עלבונות קשים הפכה בעל כורחה גם לזמרת בדואט.

דנה אינטרנשיונל (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
דנה אינטרנשיונל (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

רגע אחרי שהופץ הסרטון שחרר שי כרם מנהלה האישי של אינטרנשיונל תגובת התנצלות והבהרה על התנהגותה של הדיווה ואילו אינטרנשיונל עצמה שמרה עד כה על שתיקה. כעת היא מגיבה לראשונה לראיון המביש ומוסרת "הייתי בהלם מכמה אנשים התעסקו וצפו בזה. אני התביישתי נורא בעצמי ואני מסתכלת ואומרת לעצמי מי זו? זו באמת אני? עצוב שהיום התקשורת והקהל נהנים לראות אייטמים מביכים ומביישים של אנשים רבים ומעליבים כסוג של בידור. אני ורעות הכתבת התחבקנו עוד באותו הערב והשארנו את זה מאחורינו. היא מאוד פגועה שזה דלף מחדשות 12 וכרגע הדרגים הגבוהים חוקרים את הנושא.



על הטראק החדש הוסיפה ומסרה: "מה דעתי על השיר? פעם ראשונה שחייכתי מאז שזה פורסם. הטקסט הפואטי נשמע פחות נורא כשהוא בא בשיר שהופך את מה שהיה למשעשע, למרות שאם זה היה תלוי בי הייתי מוותרת".