לידיעת הקוראים קרן פלס ואקי אבני – אתם לא לבד. לאחר פרשיית המתחזים שהכתה בביצה בסוף השבוע האחרון, אז גילו פלס, אבני ואפילו המפיק מוטי רייף כי ישנו מתחזה המבקש בשמם כסף ממכרים בוואטס אפ, נזכרנו כי זו לא הפעם הראשונה שכוכבים מוכרים נופלים קורבן לסכנות הטמונות ברשת, אז עבריינים התחזו לאישיות מפורסמת וניסו להפיל אחרים בפח. 

גל גדות

הוונדרוומן הבינלאומית והשגרירה שלנו בהוליווד, גל גדות, חוותה גם היא מקרה של התחזות והזהירה את עוקביה באינסטגרם כי אדם פתח פרופיל מזויף עם שמה וביקש כסף ופרטים מזהים אחרים. עוד ביקשה גדות מהמעריצים שלה להיות ערניים ולשים לב ל'וי הכחול' המסומן תחת חשבונותיה ברשתות החברתיות השונות.


גל גדות (צלם : Getty images(
גל גדות (צלם : Getty images(


נועה קירל

בשנה שעברה התחזה בחור אלמוני למקורב של הזמרת נועה קירל, הוא יצר קשר עם מעריצותיה הצעירות שרצו בקרבתה והבטיח להן להשתתף בקליפ חדש שלה. בשיחה עם אחת המעריצות התחזה לזמרת וביקש מאותן בנות לצלם את עצמן בווידאו כדי לראות שהן מתאימות לצילומי הקליפ. למזלן של אותן הילדות, הן חשדו במקרה ושיתפו את ההורים שמיהרו להתלונן בפני המשטרה ולתפוס את המתחזה המטריד.

נועה קירל (צילום: אמיר מאירי)
נועה קירל (צילום: אמיר מאירי)


משה דץ
לפני כשנה קולגות מהתעשייה חשדו כי חברם הטוב, משה דץ, מתנהג מוזר באינסטגרם והחליטו לברר אם זה באמת כוכב הילדים שמתפעל את החשבון המדובר ופנו אליו בדרכים אחרות כדי לנסות לברר. אחד הקורבנות הוא כוכב הילדים רועי עוז המכונה "רוי בוי", שהיה זה שבישר לדץ שיש לו מתחזה שמתכתב עם אנשים בשמו. הכוכב מיהר לתחנת משטרת גבעתיים והגיש תלונה והבעיה נפתרה.

משה דץ (צילום: לנס הפקות)
משה דץ (צילום: לנס הפקות)


בל אגם

המתחזים לא פוסחים על אף מפורסם ודאגו להכפיש גם את שמה הטוב של כוכבת הראליטי בל אגם. בפוסט שחשפה באינסטגרם סיפרה כי יש לה מתחזה ששולח הודעות לא מכובדות ועושה לה שיימינג כדבריה.

בל אגם (צילום: אביב חופי)
בל אגם (צילום: אביב חופי)


סטטיק ובן אל

בשיא התהילה שלהם סטטיק ובן אל למדו להכיר גם את הצדדים הפחות נעימים של אבק הכוכבים. השניים נדהמו לגלות כי ישנו מתחזה המפרסם את עצמו כעמוד הרשמי של הצמד ביוטיוב ונהג להגיב למעריצים תגובות פוגעניות תוך שהוא מבזה את שמם הטוב. השניים לא נשארו חייבים והגישו תלונה במשטרה על המתחזה המטריד.

סטטיק ובן אל (צילום: אינסטגרם)
סטטיק ובן אל (צילום: אינסטגרם)