וודאי חשבתם שאנה ארונוב הגיעה אל הנחלה, אחרי שנים של רווקות תל אביבית, היא מצאה את האחד שלהאייל אלגבי בתוכנית השידוכים "לאהוב את אנה" ונישאה לו בחודש שעבר. השניים חולקים קורת גג משותפת והספיקו גם לצאת לירח דבש רומנטי אבל כמו בחיים, גם ברגעים הכי מאושרים מצפות לנו הפתעות לא מתוכננות, כך קרה לארנוב שקיבלה מכתב התראה לפני תביעה מהחברה שדואגת לה לחשבון העובר ושב שלה.

חברת האופנה הישראלית "ג'אמפ עונות" שיגרה לארונוב שמשמשת כבר שש עונות פרזנטורית של הרשת מכתב התראה לפני תביעה על סך 200 אלף שקלים. במכתב נטען כי הדוגמנית הפרה תנאי מהותי בחוזה שנחתם בין הצדדים ודגמנה לאורך תקופה, למותגים אחרים שהם לא של הרשת. ארנוב כך נטען פרסמה את המותגים בחשבון האינסטגרם שלה גם בפיד וגם בסטורי כשהעלתה את תמונות שלה לובשת בגדים של חברה אחרת ואף תייגה אותם.

אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה)
אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה)


בחוזה עליו חתומה ארונוב חל איסור מפורש להשתתף בקידום מכירות או פרסומת של מותגי אופנה אחרים והיות והכוכבת לא עמדה בתנאי החוזה החליטו בהנהלת החברה לנקוט בהליכים משפטיים נגד הפרזנטורית שלהם. למרות שמטעמם של רשת הבגדים נמסר כי הם מצפים להמשך עבודה עם ארונוב, לא נשמע סביר שכך יהיה אחרי הצעד המשפטי שנקטו נגדה.

מג'אמפ עונות נמסר: "אנו מצפים להמשך עבודה פורה עם פרזנטורית הרשת אנה ארונוב בהתאם לחוזה העבודה שנחיתם בינינו ועומדים על זכותנו הבלעדית על פי החוזה. אנה מהווה את הפנים של הרשת זו העונה השישית ואנו מצפים לצילומי הקמפיין הקרוב שצפויים להתרחש בחודש הבא".

"ייצוג "1 בשם אנה ארונוב סירבו להגיב לידיעה.

(צילום: נדב אליהו, אור גפן)
(צילום: נדב אליהו, אור גפן)