רגע לפני שרוב תושבי ישראל יסתמו את הפיות ויעבירו יממה שלמה בלי שתיה ופחמימות, מערכת TMI כאן כדי להזכיר לכם למי יש משמעת ברזל והצליח לסגור את הפה ולא לאכול יותר מדי שטויות במהלך כל השנה. לא מעט כוכבים עשו בשנה האחרונה מהפך במראה והתחדשו בגוף לוהט מתמיד. למרות שדיאטת צומות מבוקרת הפכה לנפוצה, אל תהיו בטוחים שהמפורסמים בהכרח בחרו בה, לפעמים מספיק להקפיד על תזונה בריאה ולקום קצת יותר מהספה. בכל מקרה, שאפו.

אייל גולן:

רגע לפני הקיץ הזמר החליט לקחת את עצמו בידיים והוריד כעשרה ק"ג ממשקלו. אין ספק שגם לדניאל גרינברג, ארוסתו של גולן, יש גם חלק בדבר והיא כנראה דחפה אותו לאימונים יותר אינטנסיביים בחדר הכושר. לצד תמונות שלו מרים משקולות, הזמר שיתף בתמונה של המשקל הקודם (86.5 ק"ג) והמשקל החדש (76 ק"ג). נראה טוב!


יפה לו (צילום: אינסטגרם)
יפה לו (צילום: אינסטגרם)


חנה לאסלו:

השחקנית המוערכת בת ה-66 תמיד התהדרה ברגליים דקיקות, אך השנה היא הצליחה להפתיע עם טוטאל לוק מושלם. לאסלו הסירה 15 ק"ג ממשקלה וסיפרה שהיא הפחיתה בפחמימות וסוכרים והרי לכם התוצאה!



קובי מרימי:

הנציג האחרון שלנו לאירוויזיון סיפר בעבר כי בילדותו הוא סבל מהשמנה ומתגובות הסביבה והצליח להשיל ממשקלו 50 ק"ג! בטח חשבתם שכאן זה נגמר נכון? אבל מרימי כנראה עדיין לא שלם עם הגוף שלו במאה אחוז (אבל מי כן?) והחליט מאז הגמר להתחטב אפילו יותר ועכשיו הוא מתהדר בגוף שרירי ומשורטט!



שירי מימון:

שנתיים חלפו מאז הזמרת הביאה את בנה השני, עילאי, לאוויר העולם. בפוסט ששיתפה לאחרונה באינסטגרם, חשפה תמונה נדירה שלה בביקיני וסיפרה שלאחר הלידה קצת היא פחות התחברה למראה גופה והחליטה לעבוד קשה על מנת להחזיר אותו למצבו הקודם. אין ספק שאחרי שתי לידות היא עדיין נראית מעולה!



אורן חזן:

נראה שהפרישה של חבר הכנסת לשעבר מהפוליטיקה הישראלית עשתה לו רק טוב. כנראה שיש לו פחות עניין כעת בפתיחת שולחן במסעדות יוקרתיות או חטיפת בורקס ממזנון הכנסת והוא התפנה להתעסק בבריאות שלו, הכי חשוב לא? חזן השיל 15 ק"ג בחודשים האחרונים לאחר שהפחית משמעותית בצריכת הפחמימות והתחיל לעסוק בספורט.

שולח אהבה (צילום: אור גפן)
שולח אהבה (צילום: אור גפן)


מור ממן:

מלכת היופי בדימוס קיבלה השנה תואר נוסף וחשוב לא פחות – אמא, לאחר שילדה את ג'וזף, בן בכור לה ולבן זוגה פרנק ישראל אמסלם. ממן ספגה הרבה ביקורת לאחר שחשפה כי עלתה 30 ק"ג במהלך חודשי ההיריון אך בעזרת עבודה קשה ועטיפת הבטן בניילון נצמד (סיי וואט?!) הצליחה הדוגמנית להשיל 25 ק"ג ממשקלה ולדבריה, היד עוד נטויה!