בשנים האחרונות אביבית בר זוהר ספגה הרבה ביקורות מהסביבה, אך היא מינפה אותם לטובתה והחליטה להראות לכולם מה היא שווה באמת. בר זוהר שרגילה להעלות סטוריז הכוללים תובנות מחייה האישיים, טיפים על מערכות יחסים ופניני חוכמה נוספים, החליטה בעבר להפוך אותם למיני הרצאות לקבוצות קטנות של נשים, וכעת היא עשתה זאת סופסוף בגדול.

בחמישי האחרון ערכה בר זוהר הרצאה מול לא פחות מ-600 איש, גברים ונשים כאחד, בתאטרון הסינמה סיטי בגלילות. להרצאה קראה "אביבית בר זוהר חיה בסרט "כותרת הכי מתבקשת, שם חשפה את סיפור חייה, כולל הכישלונות, הביקורות והאויבים שלה שהפכו אותה למי שהיא היום, ביניהם המריבה עם סימה בכר מהאח הגדול, הערה הפוגענית שאייל ברקוביץ אמר לה בשידור ועוד.




בטח עוד לא הספקתם לעכל את כמות האנשים שהגיעו לשמוע את התובנות של בר זוהר, אבל עוד יותר מפתיע לראות שהדיווה עלתה לבמה עם שמלה חסודה וצנועה, בלי אף פיסת עור חשופה. כוכבת הראליטי שזוכה לביקורת נוקבת על הבגדים החושפניים שהיא נוהגת ללבוש באירועי השקה ובחשבון האינסטגרם שלה, ומצליחה לזכות בכותרות בגלל המראה הפרובוקטיבי, בחרה הפעם לעמוד מול קהל גדול כשהיא במראה חסוד וצנוע.

מרגישה כוכבת (צילום: פרטי)
מרגישה כוכבת (צילום: פרטי)

נהנית על הבמה (צילום: פרטי)
נהנית על הבמה (צילום: פרטי)