ראשון שעבר, טיסת אל־על Ly325 לפריז. הנוסעים מתיקים מבטם ממסכי המושבים ומאזינים בקשב רב לשף אסף גרניט, שמתרווח במחלקה הראשונה וזועק לסלולרי שלו בקול רם מאוד למאזינ/ה בצד השני: ״אני מת שהיא תחזור אליי. אני אוהב אותה״. נזכיר שגרניט הגרוש נבחר לרווק הנחשק ביותר לשנת 2018 במגזין "פנאי פלוס", וגם רשם רומן קצר עם אנה ארונוב, שבינתיים מצאה את אהבת חייה. בינתיים, עד שהאלמונית תחזור לזרועותיו, מדווחים לליאורה כי גרניט נראה חורש את הכבישים עם רכב היוקרה ריינג' רובר ספורט בשווי הסמלי של 800 אלף שקל.

גרניט, סכם את חוויית הנהיגה.

״חוויית נהיגה נהדרת״.


מי הבחורה בת המזל?

״דיברתי על בת האלפא שהייתה לי״.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

>עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, הטיסה כ־40 ילדי עמותה המתמודדים עם מחלת הסרטן למסע חלומי בלוס אנג'לס, במטרה להשכיח מהם מעט את מחלתם וכאבם ולהעלות חיוך על פני כל ילד וילד. טיול החלומות השנתי ה־16, שארך כשבועיים, הסתיים בערב גאלה מכובד שבו הופיעו זהבה בן וילדי העמותה והנחה אותו עפר שכטר.

>בחמישי שעבר הציגה לי גרבנאו את קולקציית 2020 בניו יורק, באירוע חגיגי לכבוד עשר שנים למותג. לפני התצוגה הוזמנו האורחים, שביניהם קניינים ותקשורת מכל העולם, לקוקטייל חגיגי שבו הוצגו דגמים נבחרים ברטרוספקטיבה מהעשור האחרון. לאחר מכן התקיימה תצוגת האופנה של הקולקציה ל־2020: ״שדה של פנינים".

לי גרנבאו (צילום קולין פירסון)
לי גרנבאו (צילום קולין פירסון)