שבוע לא טוב עבר על הזמרת ליידי גאגא שלא רק נפלה מהבמה במהלך הופעה לפני ימים ספורים, אלא גם שיתפה את עוקביה באינסטגרם אתמול כי היא ובן זוגה דן הורטון נפרדו. הזמרת שנכחה במסיבת רווקות של חברתה כנראה שתתה כמה דרינקים והרגישה חופשיה לשתף את 37 מיליון העוקבים שלה בתמונה משותפת עם הכלה לעתיד: "אחת שעומדת להתחתן ואני - רווקה".

גאגא מודיעה על הפרידה (צילום: אינסטגרם)
גאגא מודיעה על הפרידה (צילום: אינסטגרם)

הסינגל ליידי והבויפרנד לשעבר ששמרו על זוגיות הרחק מאור המצלמות ושרדו שלושה חודשים של אהבה, נראו לראשונה יחד בחודש יולי כשהם מתנשקים בארוחת בוקר משותפת. הורטון הוא טכנאי סאונד במקצועו והשניים הכירו במסגרת עבודה משותפת יחד. היו לגאגא הרבה שברוני לב לאחרונה והיא נפרדה מארוסה, כריסטיאן קרינו, במרץ האחרון והפרידה העלתה שמועות רבות על היחסים של הזמרת עם השחקןבראדלי קופר לאחר ההופעה הרומנטית של השניים בטקס האוסקר.



זה לא המכה היחידה שהגיי אייקון ספגה השבוע לאחר שנפלה מהבמה בזמן הופעתה בלאס וגאס. הזמרת שמאפשרת לקהל מעריציה לגשת אליה ממש מקרוב, העלתה בר מזל מהקהל לבמה ורקדה איתו. לאחר שכרכה את רגליה סביבו וקפצה עליו, הבחור איבד את שיווי המשקל ונפל ביחד עם גאגא מהבמה, אווץ'.



גאגא המקצועית מיהרה לציין שהיא בסדר וחזרה לתת את השואו הבלתי נשכח שלה. לאחר ההופעה הזמרת שיתפה את עוקביה באינסטגרם בשגרת ההתרגעות שלה לאחר הופעות: "אמבטיית קרח ל5-10 דקות, אמבטיה חמה למשך 20 דקות ואז 20 דקות של חליפה הדוחסת קרח בתוכה", אל תנסו את זה בבית!