ביום חמישי שעבר הופיע השחקן אקי אבני בתוכנית הבוקר של ניב רסקין. מטרת הראיון הייתה לדבר על פרויקט הסרט ה"שחקנים", שבו מככב אבני. מדובר בסיפורם של בוגרי בית ספר למשחק שחולמים להיות שחקני תיאטרון והדרך המפרכת שהם עוברים עד להגשמת החלום. ליאורה צפתה בראיון כשבראשה מתנגן הקליפ הנועז של אבני עם ניקול ראידמן, אבל אבני כלל לא נשאל על כך. בסביבתו של אבני דובר על כך שהוא התנה את קיום הראיון בכך ששמה של ראידמן לא יוזכר כלל.

אבני, אפילו לא שאלה קטנה על קליפ “אישה קטנה עם כוח", שחולל סערה גדולה?

“שקר וכזב. אני גאה ביותר לדבר על הפרויקט ותמיד גאה בעבודה שאני עושה. אין לי עניין לדבר על רכילות זולה שנלווית לפרויקט".


ראידמן, כל העולם במה וכולנו שחקנים?

“צ׳או, בייבי, צ׳או".

ניקול ראידמן ואקי אבני (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן ואקי אבני (צילום: אלכס ליפקין)

>אחרי שש שנים בניכר שבה לארץ אורלי וינרמן וגם חזרה להיות הבסטי של סנדרה רינגלר, שדואגת להכיר לה את חיי הלילה של תל אביב מחדש ומסבירה: “אורלי חברת ילדות שלי, היא הגיעה לביקור משפחתי אחרי תקופה ארוכה".

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

>אחרי שנים רבות בקאמרי, השחקן שלמה וישינסקי יככב בהצגת “הגלולה" בתיאטרון בית ליסין המתחרה.

וישינסקי, משנה במה משנה מזל?

“זה לא מעבר. מדובר בהפקה הרביעית שאני עושה לבית ליסין. אני 35 שנה בקאמרי, וכשיש לי פנאי ועכשיו אני משתתף בקאמרי רק בהצגה אחת, ‘מיהו יהודי' עם רמי ברוך, אז יש לי זמן ואני עושה גם את ‘הגלולה'. לפני עשר שנים הגעתי לעשות את 'החולה ההודי' במסגרת פתיחת במה. הייתי אמור להופיע בארבע הצגות, וזה נהפך למרתון של 054 הצגות. מקווה שגם ‘הגלולה' תעשה את זה".

(צילום: אריאל הבשור)
(צילום: אריאל הבשור)

>הזמר ישי ריבו הוזמן להרקיד עם דגל ותפוח בליל שמחת תורה את מתפללי בית הכנסת של חב"ד, “חי סנטר" בהרצליה פיתוח. ליאורה מזכירה שפטרוניו של בית הכנסת הם המיליארדרים מיכאל ויצחק מירילשוילי. מקורותיה מספרים שבראש השנה תרמו הפטרונים עוד מיליון ו־200 אלף שקל לבית הכנסת.