עו"ד שמעון מזרחי, הסמל של הקבוצה של המדינה, מכבי ת"א בכדורסל, וחתן פרס ישראל, הגיע לגיל 80, וגם ליאורה התקשרה כדי לאחל לו מזל טוב. עו"ד מזרחי כיכב אצל ליאורה לא פחות מאשר במדורי הספורט, כך למשל כשנטש את אשת נעוריו ואם שני ילדיו, ציפורה קרסו, עבור עו"ד ענבר בארי, עורכת דין ומגשרת, שעזבה אותו לטובת אהבה אחרת.

(צילום: רועי אלימה, פלאש 90)
(צילום: רועי אלימה, פלאש 90)

שלום לשמעון מזרחי. מה הכי ריגש אותך בחגיגות האלו? הבנתי שגם נשיא המדינה, רובי ריבלין, הגיע לברך.


״אני לא יודע לאיזה אירוע את מתייחסת, כי היו כמה. מה שהתרגשתי בעיקר זה לפגוש חברי ילדות, חברים לספסל הלימודים, ומהעובדה שהייתה גם מסיבת הפתעה ביום רביעי בערב שאליה הגיעו חברים שלי מכל שכבות הגיל ומכל העיסוקים שלי, מהעבודה. ביום חמישי הגיע הנשיא שחלק לנו כבוד רב. וביום שישי המשפחה לקחה אותי לסיור עם נקודות ציון בתל אביב ממקום הלידה, גן, בית ספר עממי, גימנסיה״.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

"המשפחה" זה כולל ציפורה אשתך לשעבר?

״אשתי הראשונה הייתה, בוודאי״.

אמרת שהגעת למכבי לשלושה חודשים ונשארת ל־50 שנה, אתה מתכונן להישאר לנצח?

״כל זמן שכוחי במותניי״.

גם אוהדי הפועל ת"א בירכו אותך?

״לא, לא בירכו״.

אני חייבת לציין שברשתות החברתיות, בצד הברכות, היו גם הרבה נאצות כלפיך. לדוגמה, אלון עידן, בטור בעיתון "הארץ", טען שאתה הרסת את הכדורסל הישראלי.

״אני לא רוצה להתייחס. הכתבה שלו לא מראה בקיאות רבה בכדורסל הישראלי. באותו רגע שראיתי שהוא לא בקי בכדורסל הישראלי זה בכלל לא היה שווה התייחסות מבחינתי. אם הוא היה יודע מה עשיתי בשביל הכדורסל הישראלי, הוא לא היה כותב את הדברים האלה״.

מה אפשר לאחל לך ל־80 השנים הבאות?

״שנדבר בעוד חמש שנים״.

ובקשר לחיים האישיים, יש לך עכשיו בת זוג?

״לא. אמרת שאת רוצה לשאול אותי שאלה אחת. אמרת מספר מילים״.

אלון עידן מסר בתגובה: “כמו כל הדמויות הגדולות מהחיים, גם שמעון מזרחי עשה דברים נוראיים למען מטרות שנראו לו נעלות. אני כתבתי בשמם של האנשים שאינם גדולים מהחיים".

(צילום: אסף קליגר)
(צילום: אסף קליגר)