לאחר שתיקה ארוכה הזמרת סלינה גומז,האקסית המיתולוגית של הזמרג'סטין ביבר, הוציאה השבוע את הסינגל הראשון שלה "Lose You To Love Me" מתוך האלבום הצפוי לצאת בעתיד. מעריציה של גומז שהאזינו לשירה החדש שייכו אותו לחוויותיה עם האקס ביבר, לאחר שיצאו במשך שמונה שנים לסירוגין.

ביבר וגומז בימים טובים יותר (צילום: Getty images)
ביבר וגומז בימים טובים יותר (צילום: Getty images)

זמן קצר לאחר שיצא הסינגל הראשון של גומז, הדוגמנית ואשתו הטרייה של ביבר, היילי בולדווין פירסמה בתמים סטורי באינסטגרם של השיר " "I'll Kill You(אני אהרוג אותך) של הזמרת סאמר ווקר. המעריצים המוגזמים של גומז החליטו כי זה מסר של הדוגמנית כלפי הזמרת ומיהרו להכפיש ולגדף אותה בתגובות.



בולדווין בת ה-22 שלא הבינה לאיזה סיטואציה נקלעה, מיהרה לשלוח תגובה נגדית ולהסיר כל מסך ערפל בהם מעריציה של גומז נמצאים וכתבה: "בבקשה תפסיקו עם השטויות האלה. אין שום 'תגובה', זה בולשיט".

ביבר ובולדווין ביום חתונתם (צילום: אינסטגרם)
ביבר ובולדווין ביום חתונתם (צילום: אינסטגרם)

גם הזמרת בת ה-27 לא נחה לרגע והוציאה היום (חמישי) את הסינגל השני שלה ושלחה מסר מרגיע למעריציה בשידור חי באינסטגרם, כשאמרה: "אני כל כך אסירת תודה על כל התגובות על השיר, אבל אני לא לעולם לא אתמוך בנשים שמחפשות להפיל נשים אחרות. בבקשה תהיו נחמדים. אני לא אוהבת לראות אנשים חסרי כבוד או חצופים לאנשים אחרים, אז בבקשה אל תעשו את זה".