ניקול ראידמן הפכה את חייה לספר פתוח, כשחשפה את המשברים שהיא חווה, בסרט על חייה ששודר בערוץ 'קשת 12'. הסרט לא הספיק לה והמעושרת החליטה בסוף השבוע לשתף את עוקביה באינסטגרם בנתק מהחבר הטוב אקי אבני ובפגיעה הקשה שלה מהבחירה שלו להתנתק ממנה ובין היתר רמזה שיש מי שמנהל אותו בקבלת ההחלטות.

כזכור, ראידמן ואבני עבדו יחד על הפרויקט המוזיקלי החדש של המעושרת ובעקבות העבודה המשותפת, שמם גם עלה בכותרות על שמועות שקריות של רומן שלא היה. בשבוע שעבר דיווחנו לכם לראשונה כי למרות החברות האמיצה בין השניים, היחסים ביניהם התקררו, השחקן תפס מראידמן מרחק וניתק כל קשר ומגע.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


ראידמן ואבני בימים טובים יותר (צילום: רפי דלויה)
ראידמן ואבני בימים טובים יותר (צילום: רפי דלויה)

בעוד המעושרת ניסתה בכל דרך להתקרב ואף לקחה את אמו של אבני לחופשה מפנקת בניכר. בסוף השבוע האחרון העלתה ראידמן פוסט לאינסטגרם עם מסר נוקב לשחקן: "גם השנה הבנתי מי החברים שלי ומאד הופתעתי לגלות שאלו שהיו הכי קרובים אליי היו פייק, ודווקא אנשים שבחיים לא חשבתי שיהיו שם בשבילי, הם כאן איתי, וזו מתנה הכי גדולה שזכיתי בה השנה". היא הוסיפה: "'חבר' זה לא מילה נרדפת ל'כשטוב לי יוצאים להרים', חבר זה אדם שמרגיש אותך, שמבין אותך, שאתה גם יכול להישען עליו כשאתה זקוק, זה שלעולם לא יפגע בך, שמבין מתי רע לך או אולי אם פגע – מתנצל. מגיע לתמוך ולא מתחבא מאחורי תירוצים או אילוצי החיים".

ניקול ראידמן מאוכזבת (צילום: אינסטגרם)
ניקול ראידמן מאוכזבת (צילום: אינסטגרם)

"חבר מעריך אותך ולא משנה מה יקרה ומי ינהל אותו, לעולם לא יוותר עליך בשביל שום דבר בעולם. אני חברה נאמנה טוטאלית ולא מצפה מאף אחד להחזיר לי כלום, אבל לא לפגוע ולברוח או לדרוס ולהמשיך. בין חברים אין תנאים. לאבד חבר זה כואב מאד, מאכזב, זו דקירה בלב הכי חזקה שיכולה להיות אבל אילו החיים", המשיכה ראידמן לספר לעוקביה. נותר לקוות שהיחסים בין השניים ידעו ימים טובים יותר.

ראידמן מאוכזבת (צילום: אינסטגרם)
ראידמן מאוכזבת (צילום: אינסטגרם)