בסוף השבוע האחרון חגגו ברחבי העולם הנוצרי את אחיו התאום של חג הפורים היהודי – ליל כל הקדושים או האלווין אם תרצו. מיטב כוכבי הוליווד הפתיעו בתחפושות ייחודיות במסיבה נוצצת שהופקה על ידי רנדי גרבר, בעלה של השחקנית סינדי קרופורד בשכונת בוורלי הילס שבלוס אנג'לס. מי שגנב את ההצגה היו ללא ספק הזוג הנוצץ של הוליווד, השחקנית ג'סיקה בייל והזמר ג'סטין טימברלייק, כשהחליטו לעשות מחווה ללהקת העבר בו טימברלייק התפרסם, אן סינק.


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


בייל בת ה-37 התחפשה לבעלה הזמר עם סרבל נוצץ בהשראת שנות ה-90, משקפי שמש כחולות וכמובן פאה של סמל ההיכר של טימברלייק בצעירותו – שיער זהוב ומתולתל. טימברלייק בן ה-38 בחר להתחפש למיקרופון שלצידה ולזוג הצטרפו ארבעה חברים נוספים שייצגו את יתר חבריי להקת הבנים אן סינק.

בימיו המתולתלים (צילום: Getty images)
בימיו המתולתלים (צילום: Getty images)

המחווה המרגשת של הזוג ללהקת הבנים האהובה משנות ה-90 היא לא מקרית ונעשתה לאחר שבשבוע שעבר בייל התארחה בתוכניתו של ג'ימי פאלון וקצת עשתה פדיחות לבעלה הזמר. פאלון חשף בפני בייל ראיון ישן שערכה בצעירותה ובו מתוודה כי היא לא שומעת את להקת אן סינק והיא לא מעריצה כל כך גדולה. מיד לאחר האירוע טימברלייק שיתף את התמונות ברשתות החברתיות וכתב: "זה מה שקורה כשאשתך מודה בטלוויזיה שהיא לא מכירה אף שיר של אן סינק".

עוד הגיעו לאירוע פריס הילטון, ג'רארד באטלר, קייטלין קרטר, סינדי קרופורד שהתחפשה לרקדנית דיסקו והשחקנית ליסה רינה במחווה להופעתה האייקונית של ג'ניפר לופז בטקס פרסי הגראמי בשנת 2000.