אמנם כוכבת הראליטי, אביבית בר זוהר, החליטה להוציא את השתלים מישבנה, אך הקוביות בבטן עדיין קיימים. החורף כבר כאן אבל עוד לפני שהקיץ האחרון החל, בר זוהר חשבה איך תוכל להגיע אליו הכי חטובה שיש. הכוכבת ויתרה על תזונה נכונה ומשטר אימוני כושר, הרי למה להתאמץ אם אפשר להגיע למראה כזה בקלי קלות? ועברה ניתוח חדש להשתלת שרירי בטן מודגשים.

אתמול (שני) שיתפה בר זוהר את עוקביה באינסטגרם בסרטון שלה רוקדת מול המראה עם הקוביות המודגשות וכתבה: "הלוק היומי ספורטיבי במיוחד". למרות הקוביות המודגשות כנראה הכוכבת הבינה שזה לא מספיק והחליטה להתחיל בתהליך של חיטוב ונרשמה לחדר הכושר.


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הקוביות בבטן של אביבית (צילום: אינסטגרם)
הקוביות בבטן של אביבית (צילום: אינסטגרם)

בר זוהר קיבלה תגובות רבות, חלקן לא הכי מפרגנות, על הסרטון שהעלתה והגיבה היום (שלישי) לעוקביה באינסגרם ואמרה: "קיבלתי מלא תגובות על הקוביות שלי אתמול. אתם יכולים לאהוב, אתם יכולים לא לאהוב – זה מזה לא רלוונטי. ראשית זה כבר על הגוף, זה מובנה. שנית, זה אף פעם לא עניין אותי מה אנשים יחשבו ויגידו, מעניין אותי מה אני אוהבת. הדעות של אף אחד לא מעניינות אותי. זה לא חשוב כמה תגובות רעות ומרושעות – זה לא מעניין אותי, באמת. אולי אביבית של לפני 9 שנים היה מעניין אותה, הייתה בוכה, לוקחת ללב, יושבת בבית. היום? פאן לי במקסימום".

אביבית בר זוהר (לנס הפקות)
אביבית בר זוהר (לנס הפקות)