כנראה שלכוכבת הרשת גל גברעם נמאס מהשמועות והלחשושים בסביבתה והחליטה לשים לזה סוף, לאחר ששיתפה אמש (שני) את עוקביה באינסטגרם בתמונה שלה ושל האקס טום אביב מתנשקים וכתבה: "אוקי די הסיוט הזה נגמר. גל גברעם בת 18, הבן זוג שלי לשעבר שיחייה טום דובי אביב בן 31. 12 שנה בנינו, כן זה ידוע. יצאנו שמונה חודשים, משהו כזה. אהבת חיי".


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עד כה פרטה גברעם את הדברים הידועים, אך לשאלה הכל כך מעניינת למה השניים נפרדו, הגיבה כך: "למה נפרדנו? פאקינג לא העניין שלכם! אם הייתי כל כך רוצה, הייתי מספרת! יש לי עוד טיפה כבוד עצמי. האמת שממש קצת כבוד עצמי, לא יותר מידי. ואני כותבת את הפוסט האידיוטי הזה. יש לכם שאלות?! לא אכפת לי. צאו לי מהווריד בבקשה! רוצים להמשיך לז*** ת'מוח? תהנו מעוד תמונה שאני מעדיפה לשכוח".

בימים יפים יותר (צילום: צ'ינו)
בימים יפים יותר (צילום: צ'ינו)

לא ברור אם גברעם מנסה להדוף את כמות השאלות הבלתי פוסקות בנוגע לפרידה או שאולי זה ניסיון נואש לקבל תשומת לב מהאקס אביב, אבל בהחלט נראה שהיא עדיין לא התגברה על הפרידה. כזכור, השניים החלו לצאת לפני מספר חודשים ושמרו על הרומן בסודיות המתבקשת בעקבות פער הגילאים בין השניים. לאחר יום הולדתה ה-18 של גברעם, השניים יצאו מהארון רשמית וזמן קצר לאחר גיוסה של כוכבת הרשת, השניים נפרדו.

נפרדים בבקו"ם (צילום: פרטי)
נפרדים בבקו"ם (צילום: פרטי)