>בן אל תבורי מאס בדירתו ומחפש תחליף שווה וגבוה במיוחד בפארק צמרת. בינתיים הוא נראה בחברת מתווכת האלפיון העליון, עו"ד שירה אוריון, מדגמן טרנד חדש של שני שעונים וקולקציית תכשיטים יפהפייה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בן אל תבורי ושירה אוחיון (צילום: מועדון החמש)
בן אל תבורי ושירה אוחיון (צילום: מועדון החמש)


>נטלי ומוני הראל, לשעבר הבעלים של הפועל תל אביב בכדורגל, נפרדו שוב.

מוני, לא מספיקות הצרות של הפועל ת"א?

“אין תגובה, אחלה יום".

>אחרי רב־המכר ורדיו מהות החיים החליטה שרי אריסון, אשת העסקים המוגדרת כאישה העשירה ביותר במזרח התיכון, בעלת אריסון השקעות ובעלת השליטה לשעבר בבנק הפועלים, להצטרף למיזמים של מארק צוקרברג, ופתחה דף פייסבוק ואינסטגרם משלה. “שנים רבות העלו לרשת דפי פייסבוק פיקטיביים והתעסקתי בלהסיר את שמי, מאחר שאלו היו עמודי פייסבוק ואינסטגרם מתחזים", כותבת אריסון למעריצים. “היום החלטתי לצאת עם עמודי פייסבוק ואינסטגרם משלי - כדי להביא את עצמי כפי שאני - בלי מתווכים, בלי פרספקטיבה של אחרים. ליצור שיח פשוט, כן ונגיש. אז מתחילים...".

אריסון, הפייסבוק זה מהות החיים?

מקבוצת אריסון נמסר: “שרי מזמינה את כולם לעקוב באהבה".

שרי אריסון (צלם : שחר עזרן)
שרי אריסון (צלם : שחר עזרן)

>דוד שאול (“יש לה את זה"), שחקן הקאמרי, המריא עם קאסט השחקנים של ההצגה “רומיאו ואמא" בכיכובו לפסטיבל גדול בשנחאי. רק שבחניית הביניים באיסטנבול, כשהחליפו מטוסים מישראל לטורקיה, גילו כי איבד את הדרכון. שאול שוכן אחר כבוד באכסניה מקומית, ושאר הקאסט, בראשות שרה פון שוורצה, ענת מגן שבו, רועי אסף, אדוה רודברג וכו׳, הועלה לטיסת ההמשך לשנחאי. אך בכך לא תמו הצרות. בשל תקלה חשמלית שהתגלתה במטוס הורד הקאסט להמתנה בשדה. אולי זה היה לטובתו של שאול, כי בסריקות במטוס הראשון התגלה הדרכון. לאחר שלוש וחצי שעות של עיכוב הועלו כולם לטיסת ההמשך לשנחאי.