>שימי תבורי התגעגע לבנו אלירן, התקשר אליו והבן האובד הסכים מיד לחדש את הקשר אחרי יותר מארבע שנים. סוף טוב? לא ממש. אלירן התנה את חידוש הקשר בכך שהוא יהיה בלי יהודית, אהבת חייו של שימי.

שימי, אני נושא בשתי ידיי את אלירן שלי?

“לא ממש. יהודית התחננה שאטלפן לאלירן, כי אני רציתי לראות אותו. הוא אמר לי ‘בוא, אבל בלי יהודית׳. ניתקתי בכעס. הוא מניאק. אחרי ארבע וחצי שנים הוא עדיין נגדה. מסכנה. היא דווקא רוצה שאלך לבד, אבל אני בלעדיה לא אזוז. היא החצי השני שלי, הלב שלי, הכל. לא אלך אליו בלעדיה. כמה קנאות יש לאנשים". אלירן תבורי סירב להגיב.


אלירן ושימי תבורי בימים טובים יותר (צילום: אור גפן)
אלירן ושימי תבורי בימים טובים יותר (צילום: אור גפן)

>הזמרת מירי אלוני צריכה כנראה למחוק את 4 בנובמבר מהיומן שלה. בדיוק 24 שנה אחרי רצח רבין בעצרת המפורסמת שבה שרה יחד איתו את “שיר לשלום", שוב התאריך הזה מכה בה בעוצמה. מאות הנוסעים באוניית הפאר החדשה, “קראון איריס" של חברת מנו ספנות, ציפו בכיליון עיניים להופעתה של הזמרת וכוכבת “צומת מילר", אבל ליד חופי קפריסין הם התבשרו שההופעה בוטלה. הסיבה הדרמטית: בעלה האוהב, שמוליק אומני, לקה באירוע מוחי. צוות האונייה המסור פינה אותו מיידית לבית החולים בלימסול, כשאלוני, כמובן, נשארה ליד מיטתו כדי לסעוד אותו. האונייה המשיכה להפליג בלעדיהם, אבל עם פיצוי קל, הופעה של אסף אשתר והמלווה הקבוע של אלוני, ג׳וני קורן.

בוקר טוב, מירי, מה שלומך? איך שמוליק מרגיש? אני מקווה שאת בסדר ויש שיפור.

“הוא בטיפול נמרץ בבית חולים מצוין בלימסול. מרגיש יותר טוב הבוקר. הוא הצליח כבר להרכיב משפט שלם וברור, מה שאתמול לא הלך לו. הוא כבר אמר לי ברצף: ‘אני אוהב אותך‘. ישבתי ערה על הכורסה כל הלילה. הוא בן 85 פלוס, יש בינינו הבדל של 16 שנה".

העיקר שתהיה החלמה מהירה.

“הבדיחה שלנו על הבדלי הגיל בינינו היא שפעם הוא היה שומר עליי, והיום יש לו מטפלת צמודה, ‘פיליפינית מפולניה׳".

מירי אלוני ושמוליק אומני (צילום: פרטי)
מירי אלוני ושמוליק אומני (צילום: פרטי)