לפני שבוע וחצי קראתם ב-TMI בצער כי אביה של הכוכבת אביבית בר זוהר, משה זריבי הלך לעולמו. שבוע ימים ישבה בר זוהר בשבעה ואמש (שלישי) היא החליטה לצאת מהבית לאימון בחדר כושר, אלא שהעוקבים אחריה ברשתות לא אהבו את הרעיון וביקרו אותה על שהעזה לעלות סטורי מחויך, רגע אחרי שאיבדה את אביה.

 עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק בר זוהר שמשתפת את עוקביה בכל מה שעובר בחייה העלתה סטורי ואמרה: "כן, אז היום קצת חייכתי אבל ממש טיפה, נגיעה, חיוך כזה בצד שמאל שזז לו, אבל זה נורא הכעיס אותכם, אבא שלי נפטר לפני תשעה ימים אבל העזתי לחייך, והעזתי ללכת לחדר כושר, וגם למה התאפרתי, מה שיש לי בלב ובראש כל היום זה אבא שלי. יצאתי כי אני חייבת לנשום, זה שחייכתי כי הפרצוף הזה היה תקוע יותר מדי זמן על בכי, עצב ועיניים נפוחות אני מצטערת שזה לא לרוחכם".

אביבית בר זוהר חייכה (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר חייכה (צילום: אינסטגרם)


בר זוהר שלא מפסיקה לחטוף ביקורת על כל צעד שהיא עושה, הוסיפה: "קיבלתי המון הודעות לא נעימות, אביבית איך את מעזה לחייך? אני מעזה לחייך כי יש לי אבא שאני אוהבת והוא אוהב אותי. ואני יודעת שהוא שומר עליי, אז חייכתי טיפה בסרטון מקודם. אני מבקשת מכם לא לשפוט, אתם לא יודעים מה זה לאבד אבא ואם בא לי לחייך ואתם כועסים, אני לא שופטת אתכם, אתם אל תשפטו אותי ובואו נתרכז במדינת ישראל שנמצאת תחת מתקפת טרור". מה שנכון, נכון.

אביבית לאחר מות אביה ז"ל (צילום: אינסטגרם)
אביבית לאחר מות אביה ז"ל (צילום: אינסטגרם)