הדוגמנית בר רפאלי ובעלה עדי עזרא הפכו להיות היום (שלישי) הורים לשלושה, לאחר שנולד ילדם השלישי בבית החולים "ליס" ליולדות ולנשים במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, בן ראשון להורים הגאים. הבייבי הצטרף לאחיות הגדולות ליב ואל והפך את משפחת עזרא למשפחה מאושרת בת חמש נפשות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

״תודה ענקית לד״ר רונית אלמוג שליוותה אותי בכל הלידות, למיילדת בינת ששון המקסימה ולכל צוות בית החולים ליס שבו ילדתי היום, זו הפעם השלישית״, מסרה רפאלי.

השמחה מגיעה בצל הדיווחים של אתרי החדשות כי ציפי רפאלי, אמה של בר, ככל הנראה תישא בעול האשמה בפרשת העלמות המיסים וייתכן שתרצה מאסר בכלא במקום בתה בר, שתצטרך לרצות עונש של עבודות שירות למען הקהילה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הנס של חיי

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



כזכור, רפאלי הכריזה לפני כחצי שנה בסרטון משותף עם אסי עזר כי היא בהריון שלישי והיא מצפה לבייבי נוסף שיצטרף לאחיות הגדולות. הדוגמנית והמנחה שיתפה לא פעם כי ברצונה להרחיב מהר את המשפחה ולאחר ההפרש הקטן בין שתי בנותיה לא הפתיע שפחות משנתיים אחרי הלידה של האחרונה, רפאלי נכנסה שוב להריון. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

רק אתמול (שני) הגיעו הזוג המלכותי עדן פינס ודור רפאלי לאירוע השקה של מותג העגלות מארה"ב "UPPABABY", שהתקיים בסניף שילב בדיזינגוף סנטר וכשנשאלו אם זה סימן לתכנונים שלהם לעתיד, ענו כי יש להם חברים שאמורים להתחדש בבייבי בקרוב. אנחנו בטוחים שהם לא חשבו שכל כך בקרוב. שיהיה במזל!

דור רפאלי ועדן פינס. בקרוב אצלכם? (צילום: אור גפן)
דור רפאלי ועדן פינס. בקרוב אצלכם? (צילום: אור גפן)