הלם בביצה, נצר לשושלת המשפחה הכי יפה בישראל, און רפאלי אחיה של בר רפאלי, פורש כנפיים ויוצא לדרך עצמאית חדשה. כידוע ציפי רפאלי, האמא לביאה שמנהלת עד עצם היום הזה ביד רמה את הקריירה הנוצצת של בתה בר רפאלי, בנתה בשנים האחרונות גם קריירה משגשגת בתחום לבנה הצעיר, און רפאלי. רק שרפאלי ג'וניור שמנהל קריירה מצליחה בתחום הדוגמנות והמשחק החליט לשחרר מחבל התבור של המשפחה, בכדי לצאת לדרך חדשה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הדוגמן והשחקן הצעיר שמנסה את מזלו בניכר, הצטרף לאחרונה לסוכנות המובילה ITM בניהולו של עומרי יערי, שאחראית על שמות גדולים בתעשייה, ביניהם גם עדן פינס, בת הזוג הטרייה של אחיו הגדול דור רפאלי. חשוב לציין כי הדוגמנית הצעירה רומי פרנקל, שהייתה מיוצגת עד לפני חודש בסוכנות ITM, עברה לאחרונה לניהולה של רפאלי האם, בעוד בנה און עשה בדיוק ההפך.


האינסטגרם של און רפאלי לפני שמחק את יצוג ITM (צילום: אינסטגרם)
האינסטגרם של און רפאלי לפני שמחק את יצוג ITM (צילום: אינסטגרם)

רפאלי ג'וניור הוסיף לאחרונה לפרופיל האינסטגרם שלו את סוכנות הייצוג החדשה שלו ITM ואף חשף בראיון שהעניק בסוף השבוע האחרון בידיעות אחרונות על המעבר לסוכנות החדשה כשאמר: "רציתי לראות איך זה לעבוד עם מישהו שהוא לא מהמשפחה, ואני אוכל להביע את עצמי איתו ולהתעצבן ולריב ולא לחשבן".

אחרי שמחק את יצוג הסוכנות (צילום: אינסטגרם)
אחרי שמחק את יצוג הסוכנות (צילום: אינסטגרם)

על העבודה עם עומרי יערי הסוכן החדש אמר: "זה כיף, זה התחלה חדשה. היה קשה גם לפתוח ולהגיד את זה לאמא, אני לא אשקר חששתי מהתגובה שלה". אלא שהיום בשעות הצהריים, החליט און לסגת אחורה והסיר את סוכנות הייצוג ITM מפרופיל חשבון האינסטגרם שלו. הסיבה עדיין לא ברורה, אך מקורות ידועי דבר ליחששו ל- TMI כי און ימשיך להיות מיוצג על ידי ציפי ויעבוד גם בשיתוף פעולה עם הסוכנות ITM.

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של ציפי לוין לידיעה.

ציפי רפאלי (צילום: אלירן אביטל)
ציפי רפאלי (צילום: אלירן אביטל)