הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק בן ה-38 שמצלם בימים אלו סרט חדש בניו אורלינס, הרחק מאשתו השחקנית  ג'סיקה בייל, נתפס בעדשת המצלמה מבלה בבר עם השחקנית אלישה וויינרייט, לצידה הוא משחק בסרט. באתר ה-SUN פורסמו תמונות בה נראית וויינרייט כשידה מונחת על רגלו של טימברלייק ואף שוחרר לאוויר סרטון וידאו מאותו ערב, בו הכוכב נראה כאילו שתה לא מעט. טימברלייק ובייל שומרים על שתיקה בימים האחרונים, אך מקורב שהיה עד למתרחש טען כי "זה היה תמים לחלוטין. הם מצלמים סרט יחד והם בילו עם עוד אנשים, לא קורה ביניהם שום דבר".


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מקורבים לכוכב טענו כי טימברלייק ובייל "מנסים לצחוק על הכל, עד שיחלוף. אבל מה שצולם היה בהחלט לא הולם ויכול לגרום לג'סיקה לאי נוחות. הוא שתה יותר מדי ונסחף". במקביל, גורם נוסף הבטיח כי הנישואים של השניים ישרדו ואמר: "ג'סטין מרגיש אשם ויפצה את אשתו. היא מאוד טובה אליו והוא יודע כמה יש לו מזל. הוא אומר שזה לא היה עניין גדול. כולם הסתובבו יחד בבר וזה סוף הסיפור". ב-TMI מקווים שהסוף יהיה של הסיפור עם וויינרייט ולא של סיפור האהבה עם בייל.

כזכור, טימברלייק ובייל התחתנו לפני כשבע שנים באיטליה לצד משפחה וחברים קרובים, לאחר חמש שנים של זוגיות שידעה עליות ומורדות. לפני כ-4 שנים שיתף השחקן את עוקביו ברשתות החברתיות שהשניים מצפים לבייבי ראשון כשהוא מנשק את בטנה ההריונית של בייל. עם הלידה פרסמה אמו של טימברלייק, לין טימברלייק, בפוסט בפייסבוק את הבשורות המשמחות ואת שמו של הרך הנולד, סילאס. השניים הפגינו זוגיות מאושרת בחודש שעבר כשהגיעו יחד למסיבת האלווין כשבייל מחופשת לבעלה הצעיר, בזמן שעוד היו לו תלתלים מפוארים וחברים נוספים השלימו את החבילה והתחפשו לחבריו בלהקה הבנים אן סי
אלישה וויינרייט (צילום:Emma McIntyre/Getty images)
אלישה וויינרייט (צילום:Emma McIntyre/Getty images)