המאסטרו צביקה פיק - שחזר בגדול מהאירוע המוחי ומופיע בחודש הקרוב ב-140 הופעות בפסטיגל, עליהן יקבל, על פי פרסומים זרים, כחצי מיליון שקל - לא עוצר. לליאורה נודע שבימים אלה הוא שוקד על הקמת תחנת רדיו חדשה שתעלה לאוויר בקרוב ותיקרא, איך לא: "רדיו המאסטרו". פיק הגה רעיון להקים תחנת רדיו אינטרנטית שתשדר 24 שעות ביממה את שיריו, כולל שירים שיצר לאחרים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מדובר בקרוב ל-350 יצירות שחלק ניכר מהן הן קלאסיקות ישראליות גדולות. מי שעמלים לצדו פיק בהקמת הרדיו הם יניב מורוזובסקי, עורך האונליין של רדיו 103FM, דודי פטימר מ"מעריב" ורדיו 103FM, ואיש התקשורת והרדיו ומבקר המוזיקה של פנאי פלוס, אסף ראב. הקונספט יהיה ללא פרסומות וללא שידורים חיים, אלא אך ורק שירים ברצף.


צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)
צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)

פטימר, בגלגל"צ צריכים לחשוש?

"כשצביקה פנה אליי עם הרעיון הראשוני, לקח לי שנייה לעכל, אבל מיד הבנתי שזה רעיון מבריק. זהו מעין סטארט אפ שמוכיח שוב שהמאסטרו יודע תמיד להתאים עצמו לשינויי הזמן ולהישאר רלוונטי. זה יהיה רדיו שאפשר להאזין לו ללא הרף ולחנך ילדים לצלילי השירים העל-זמניים שלו. כשהכנתי רשימה ראשונית של השירים, הופתעתי מההספק הרב של המאסטרו, וכולי תקווה שבקרוב הוא יעשיר אותנו בעוד יצירות חדשות. חשוב לציין שכל זה לא היה רוקם עור וגידים ללא עבודתם הטכנית הנאמנה של יניב מורוזובסקי, שאין שני לו בכל נושא הרדיו ואסף ראב, הידען הבלתי נלאה, שגילה שירים של צביקה שאפילו אני לא ידעתי שקיימים ובזעת אפיו ליקט אותם".

צביקה פיק (צילום מסך קשת 12)
צביקה פיק (צילום מסך קשת 12)

יניב, רדיו חזק?

"אכן הגיעה אלי פנייה מצביקה פיק דרך דודי היקר, שמחתי עליה ובימים אלה התחלנו בעבודות התשתית להקמת התחנה. אני חושב שזה רעיון מקסים וניצול נכון של הכוח הטמון במדיה הדיגיטלית. להקים רדיו באינטרנט זו משימה לא מורכבת היום, והיא יכולה לעשות טוב לצביקה ולקהל מעריציו. צביקה עשוי להיות הראשון בארץ שפועל בנושא, וכל הכבוד לו על הרצון לפרוץ דרך. מאמין שיהיו עוד רבים אחריו".

ראב, תן קצת פרטים.
"זו יוזמה של צביקה. אני בטוח שיש לו מה לספר לך".

צביקה פיק בחר שלא להגיב.

צביקה פיק ושירה מנור (צילום: ברק פכטר)
צביקה פיק ושירה מנור (צילום: ברק פכטר)