שבוע לא קל עבר על הזמר ג'סטין טימברלייק ומשפחתו, לאחר שתועד מבלה בבר עם השחקנית אלישה ווינרייט, המשחקת לצדו בסרט "פאלמר", שהרשתה לעצמה לשים ידיים על הכוכב הנשוי, שהיה באותו הזמן קצת פחות פיכח מהרגיל, בלשון המעטה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אתרי הרכילות בעולם הפיצו וריירו על הסרטון ותמונות הפפראצי מאותו ערב בבר בניו-אורלינס, "מקורבים" לזמר צצו כפטריות לאחר הגשם והסבירו שטימברלייק בחייאת עיוני לא בוגד, אבל אולי קצת הגזים עם האלכוהול ואשתו ג'סיקה בייל ירדה למחתרת ולא הגיבה על התמונות הקשות. 


היום (חמישי), קצת פחות משבועיים אחרי שהבלגן התחיל, הכוכב העלה התנצלות באינסטגרם שלו. טימברלייק כתב: "אני מתרחק מרכילות כמה שאני יכול, אבל למען משפחתי אני מרגיש צורך להגיב לשמועות האחרונות, שפוגעות באנשים שאני אוהב. לפני כמה שבועות הפגנתי שיקול דעת לקוי – אבל אני רוצה להיות ברור – שום דבר לא קרה ביני לבין השחקנית המשחקת לצדי. שתיתי הרבה יותר מדי באותו הערב ואני מתחרט על ההתנהגות שלי. הייתי צריך לדעת יותר".

השחקן הוסיף: "זו לא הדוגמא שאני רוצה לשמש לבן שלי. אני רוצה להתנצל בפני אשתי ומשפחתי המדהימה על שגרמתי להם לעבור את החוויה המביכה הזו, ואני מתרכז בלהיות הבעל והאבא הכי טוב שאני יכול להיות. מה שלא עשיתי במקרה הזה...". אם זה שווה משהו, ב-TMI מאמינים לבחור.